TE_Andersen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Finn ut hvordan poker, myter og Magic kan passe sammen. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hvis du ikke kan poker? Hvordan er opplæringsprosessen? Har gledet meg til dette spillet, men det å måtte kunne poker gjør at jeg ikke våger bruke pengene på det. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Virker som alt du trenger å lære er selve kombinasjonene som brukes i ulike pokerspill, de lærer du i løpet av 5 minutter (er sikkert tutorial på det og). Endret 26. juli 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Blake Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jau, poker er vel et av de enkleste og gøyeste kortspillene å lære seg i grunn. Må vel kanskje vurdere skaffe meg Runespell i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og hvis du ikke kan poker? Hvordan er opplæringsprosessen? Har gledet meg til dette spillet, men det å måtte kunne poker gjør at jeg ikke våger bruke pengene på det. Har bare spilt beta, men der var det mer enn nok informasjon til å komme igang. Det er ikke så veldig mange kombinasjoner annet enn at du lærer de fort. Du kan også dra opp oversikten over mulige kombinasjoner når du vil i løpet av kampene. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 GANSKE KORT historie? Spillet varer jo ikke i mer enn noen timer jo? For noe ræl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå