Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 3 i 1 Bildet er fjernet. Noen har vel sett dette før men ikke slik.Lusicart har jeg her brukt,og den høye iso'n er fortsatt uttesting da kamera var nytt. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Skarpt og fint. Tiltalende komposisjon, men jeg synes det blir litt trangt for den nederst fuglen. Tror det hadde hevet det noe om du hadde fått med hele speilbildet + litt "luft" nedenfor speilbildet også. Langt fra min type etterbehandling, men liker man det så liker man det - jeg gjør det ikke... Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Et morsomt bilde med en fin effekt du har brukt:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Et bilde som kler denne type etterbehandling Mangler litt på skarpheten, særlig på hodet til den øverste måken. Lurer også på om dette ikke kunne blitt enda bedre hvis du maskerte bort hele den nederste måken, og foretok et litt tettere utsnitt. Gjorde et forsøk med dette i PS, og likte resultatet...... hehehe - jeg må jo like det jeg selv gjør Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Joda, et absolutt annerledes fuglebilde der kompet sitter bra. 3 i en smell er ikke lett og du har lykkes ganske bra her. Litt usikker på etterbehandlingen, men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Skarpt og fint. Tiltalende komposisjon, men jeg synes det blir litt trangt for den nederst fuglen. Tror det hadde hevet det noe om du hadde fått med hele speilbildet + litt "luft" nedenfor speilbildet også. Langt fra min type etterbehandling, men liker man det så liker man det - jeg gjør det ikke... Så sant så sant Espen Et morsomt bilde med en fin effekt du har brukt:) Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Et bilde som kler denne type etterbehandling Mangler litt på skarpheten, særlig på hodet til den øverste måken. Lurer også på om dette ikke kunne blitt enda bedre hvis du maskerte bort hele den nederste måken, og foretok et litt tettere utsnitt. Gjorde et forsøk med dette i PS, og likte resultatet...... hehehe - jeg må jo like det jeg selv gjør Takker.ja bare å prøve annet med mine bilder,og i den forbindelse har vi en "forslagskasse",men hva kan den brukes til da en ikke får lastet opp bilder til den,etter å ha lagt bilde i kategori??? Joda, et absolutt annerledes fuglebilde der kompet sitter bra. 3 i en smell er ikke lett og du har lykkes ganske bra her. Litt usikker på etterbehandlingen, men det er jo en smaksak. Er med på den ang etter behandlingen.Skal da innrømme det var en del Stokkender og flyvende måker med,men borte blei de Endret 26. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takker.ja bare å prøve annet med mine bilder,og i den forbindelse har vi en "forslagskasse",men hva kan den brukes til da en ikke får lastet opp bilder til den,etter å ha lagt bilde i kategori??? Her kommer mitt forslag... Men når jeg ser litt bedre på bildet ditt, så er jeg ikke sikker på om jeg likte min redigering like godt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Annerledes måkebilde, men hvorfor ikke Liker godt blåfargen i bildet, og komponeringen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takker.ja bare å prøve annet med mine bilder,og i den forbindelse har vi en "forslagskasse",men hva kan den brukes til da en ikke får lastet opp bilder til den,etter å ha lagt bilde i kategori??? Her kommer mitt forslag... Men når jeg ser litt bedre på bildet ditt, så er jeg ikke sikker på om jeg likte min redigering like godt. Vannet noe annerledes,men ble da ikke så hakkande gale dette Annerledes måkebilde, men hvorfor ikke Liker godt blåfargen i bildet, og komponeringen Takker Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja veldig flott, må få lært meg denne behandlingen jeg også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Ja veldig flott, må få lært meg denne behandlingen jeg også Takker Lenke til kommentar
evatangstad Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vakkert bilde av måkene dette her :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Vakkert bilde av måkene dette her :-) Takker Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Trenger jeg feber samme bilde før,flott fange bilde Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Fint måsebilde, er usikker på hva jeg mener om etterbehandlinga, litt kunstig kanskje. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Trenger jeg feber samme bilde før,flott fange bilde hehe..samme bilde ja,men her kan man legge ut i storformat,noe som krever en omlegging av behandlingen..så her er det nytt Fint måsebilde, er usikker på hva jeg mener om etterbehandlinga, litt kunstig kanskje. Er lov og mene hva du vil..kan kun rive av meg håret om jeg ikke liker det du mener..hehe Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Bilde står seg det,litt på kant behandlet,men for al del det er meg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Bilde står seg det,litt på kant behandlet,men for al del det er meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg