nickels Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Litt usikker på temperaturen på min nye cpu - kan noen gi meg vettuge svar om hvilke temperatur intervall prosessoren bør ha ? Hovedkort: MSI KT3V 333FSB Prosessor: AMD XP +2500 Barton Målingene mine indikerer temperaturer på rundt 48-50 C ved normal aktivitet. Og mellom 58-62 C ved kjøring av flere tunge applikasjoner. Er dette ok ? Eller for høgt ? Med hilsen Nickels Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Virker normalt det. Kommer jo ann på hvilken vifte/ribbe combo du har da Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ser ganske normalt ut det der. Hvilken vifte har du da? Lenke til kommentar
nickels Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Ser ganske normalt ut det der. Hvilken vifte har du da? Viften er en Igloo 2410 fra GlacialTech, har fått høre at den ikke er noe særlig, så det var litt av bakgrunnen for min bekymring. Har ikke noe ekstra "case fan" eller lignende. Men system temperaturen ser ut til å ligge på rundt 34 til 38 C. Nickels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå