RAK-foto Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hei der ute Er det noen som kan si meg en enkel måte å legge bildene/dele bildene til f.eks. Facebook. Hadde jo vært ok å kunne legge bildet ut på digit sin egen side bare ved å trykke på en knapp. Venter spent på et svar her. RAK-foto Endret 26. juli 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei der ute Er det noen som kan si meg en enkel måte å legge bildene/dele bildene til f.eks. Facebook. Hadde jo vært ok å kunne legge bildet ut på digit sin egen side bare ved å trykke på en knapp. Venter spent på et svar her. RAK-foto En mulighet; http://www.dinside.no/853268/last-opp-bilder-til-facebook Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Hei der ute Er det noen som kan si meg en enkel måte å legge bildene/dele bildene til f.eks. Facebook. Hadde jo vært ok å kunne legge bildet ut på digit sin egen side bare ved å trykke på en knapp. Venter spent på et svar her. RAK-foto En mulighet; http://www.dinside.no/853268/last-opp-bilder-til-facebook Her tror jeg det er en misforståelse ute og går. Jeg snakker om å få en link fra eventuelt Billedkritikken og rett til f.eks. facebook. RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg håper du da kun tenker på å linke til dine egne bilder. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg håper du da kun tenker på å linke til dine egne bilder. Ja selvfølgelig er det kun ens egne bilder - man må jo selvfølgelig ha en sperre her slik at en ikke kan legge ut andres og at andre kan legge ut dine. DET SKAL VÆRE KUN DU SOM SKAL KUNNE LINKE DINE BILDER OPP TIL DIN EGEN KONTO PÅ ANDRE NETTSAMFUNN. Synes også vi skal ha muligheten til å linke til vår egen digit-side på facebook. RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ja selvfølgelig er det kun ens egne bilder - man må jo selvfølgelig ha en sperre her slik at en ikke kan legge ut andres og at andre kan legge ut dine. Da er vi enig. Nå er jeg usikker på om dette er en funksjon som vil bli prioritertert. For meg så er ikke digit stedet for å laste opp bilder som så skal deles med alle og enhver. Digit er for digit's brukere og for bildekommentarer og kritikk, tenker jeg. Jeg mener at steder som flickr, picasa web, smugmug osv. er mer egnet som et felles sted for å dele bilder med andre. Disse har allerede et opplegg klart for de som vil dele bilder via facebook, twitter osv. Jeg tror det er mer naturlig at vi før støtte på digit til å linke til slike sider istedet for å laste opp bildet. Endret 26. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg