sureup Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, Jeg tenker å skaffe meg en ny LCD TVtil rommet mitt og skal bruke den hovedsaklig til å se vanlig tv samt se på film fra PC'en. Jeg kommer også til å spille litt fra PC'en + kanskje fra konsoll. Skjermstørrelsen må være minst 32", den må ha minst 2 HDMI innganger og prisen helst ikke så mye mer enn 3000,- Jeg har funnet to TV'er som virker ok men jeg klarer ikke skjønne alle manglene de eventuelt har. Så her har jeg listet opp de forskjellene jeg klarer å finne: LG 32" 32LD750N LCD 2.995,- + 200Hz, NetCast, Multi Play - Få reviews, Eldre modell? LG 32" 32LK450N LCD 2.599,- + Gode reviews, Nyere modell?, Clear Voice? - 50hz Det jeg hovedsaklig lurer på er: 1. Er det noen andre bedre alternativer enn disse? 2. Spiller alderen til 750N noen rolle, og hvorfor har den så få reviews? 3. Er 750N overlegen på alle områder (spesielt mtp 200hz)? Hvis ikke, hvilke områder er den ikke det? 4. Kan disse kombineres med en slik kortleser: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634616 ? Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Enkelt og greit oppsummert, LG 32LD750N er vel den tven med best specs og bilde til 3000,- (har hørt på et dansk forum at den har uslåelig bilde til den originale pris på 4500), men det er lite tester som bekrefter dette. Jeg stusser litt selv på om jeg skal bestille en slik en til samme bruk, men stoppes egentlig litt av TVer har lite justeringsmuligheter i form av vinkel, høyde osv. Den andre du har funnet med kun 50hz, vil gi deg en maksimale 50 FPS uansett hardware, greit til tv-titting, ikke særlig ideelt til spilling. Om den har støtte for et sånn kort som du nevner, har jeg ikke peiling på dessverre. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Ok takk for svaret! Lener veldig for den 750N nå, og hvis ikke jeg plutselig finner ut noe nytt senere ikveld så bestiller jeg nok den inatt og henter den forhåpentligvis hos komplett imorra Forøvrig så fant jeg ut at på Canaldigital.no så kan man sjekke alle TV'er som har slot for "IDTV": https://kabel.canaldigital.no/Kundeservice/Kabel-tv/IDTV/ og ja begge disse TV'ene har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå