HKS Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Svaret på spørsmålet i artiklen? NEI Iallefall ikke dette kvartalet. Samsung bør ta Apple igjen neste kvartal, side Sansung selger telefoner i alle prisklasser... Samsung ligger nå 1,3 millioner enheter under Apple. Earlier this morning, Samsung revealed results for the second quarter of 2011, not giving the exact number of sold smartphones. Unfortunately as they often do, they did not give us the smartphone unit sales number in their financial results - And two of the big four analyst houses have called the Samsung 2Q 2011 number at 19.0 million. http://www.brightsideofnews.com/news/2011/7/28/apple-becomes-worlds-largest-smartphone-maker-samsung-is-new-2.aspx Forhåpentligvis får vi også snart vite hvordan splitten mellom Android, bada og Windows er på Samsung sine telefoner. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå har jo iPhone 4 vært på markedet i et år og begynner å bli gammel. I september blir det mest sannsynlig en ny iPhone-lansering som (jeg tror) mange sitter å venter på. Tipper salget av iPhones vil bli en del høyere i siste kvartal i år, enn det er nå. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Galaxy S (1) er også et år, har solgt omtrent like mange som iphone har.... Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg synes man skal sammenligne telefoner over en hvis prisklasse. Finnes helt sikkert undersøkelser som gjør dette også. AtW det viste jeg fra før, og hvorfor forteller du meg det? Fordi du i en tråd som handler om en undersøkelse som gjør en spesifik sammenlikning klager over at det ikke handler om noe som gjør enn annen sammenlikning. Om du visste at slike undersøkelser finnes, hva er egentlig meningen med innlegget? AtW du legger ord i munnen min, jeg har ikke klaget. jeg bare synes at det blir mere rett av og sammenligne telefoner i samme prisklasse. det har vel ingenting med: Finnes helt sikkert undersøkelser som gjør dette også. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Galaxy S (1) er også et år, har solgt omtrent like mange som iphone har.... Tydligvis ikke, hadde telefonen gjort det så hadde Samsung solgt flere telefoner en Apple. Samsung har i motsetning til Apple ganske mange forskjellige modeller av smarttelefoner. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 du legger ord i munnen min, jeg har ikke klaget. jeg bare synes at det blir mere rett av og sammenligne telefoner i samme prisklasse. det har vel ingenting med: Finnes helt sikkert undersøkelser som gjør dette også. Jeg synes det finnes mer interessante undersøkelser enn denne også, men jeg ser ikke noe særlig grunn til å uttale noe slikt i tråden om det er alt jeg skal si, hva er poenget? Enn så lenge du ikke viser til noen andre slike undersøkelser, så tilføres jo ikke diskusjonen noe særlig. AtW Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 du legger ord i munnen min, jeg har ikke klaget. jeg bare synes at det blir mere rett av og sammenligne telefoner i samme prisklasse. det har vel ingenting med: Finnes helt sikkert undersøkelser som gjør dette også. Jeg synes det finnes mer interessante undersøkelser enn denne også, men jeg ser ikke noe særlig grunn til å uttale noe slikt i tråden om det er alt jeg skal si, hva er poenget? Enn så lenge du ikke viser til noen andre slike undersøkelser, så tilføres jo ikke diskusjonen noe særlig. AtW for og forklare det for deg. jeg bare synes det er bedre og sammenligne salg av telefoner i samme prisklasse. det er poenget... Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Helt perfekt at det kommer knallgode telefoner fra andre merker. De gir økt konkurranse og Apple må svinge seg for å beholde mest mulig markedsandeler. Noe som er positivt for oss som allerede digger iPhone :-) 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Galaxy S og Iphone 4 er gode og sammenlinge, Galaxy SII slår iphone 4 på alt uasnett så ikke vits og sammenlinge. Og de sier at applebrukere er fanboys. Selv ser jeg ikke vitsen i å legge 5000 i en mobil med skjerm der pikslene kommer tydelig fram, men det er vel individuelt det óg. Endret 30. juli 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Galaxy S og Iphone 4 er gode og sammenlinge, Galaxy SII slår iphone 4 på alt uasnett så ikke vits og sammenlinge. Og de sier at applebrukere er fanboys. Selv ser jeg ikke vitsen i å legge 5000 i en mobil med skjerm der pikslene kommer tydelig fram, men det er vel individuelt det óg. Er bedre å ha en større skjerm hvor alt blir mye lettere å bruke, som i f.eks spill, GPS, nettleseren osv osv. Jeg foretrekker heller å se noen knøttsmåe pixler om du er helt inntil skjemen med nesen å ser når all text er zoomet inn på en web side enn å ha en så liten skjerm av selv bruken av multitouch blir for liten. En skjerm som har 3.5 tommer skjerm så blir overflaten alt for liten til å gjøre noe mere seriøs multitouch'ing. Og skjermen på 3.5 tommer blir også alt for liten til det daglige bruk i nettleseren, GPS, og filmtitting osv osv. Så selv om du KAN se noen få pixler her og der, så er det fortsatt bedre å ha en større skjerm som gjør alt mye lettere i bruk. Endret 30. juli 2011 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg