onkeljubalong Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, jeg prøvde å logge meg inn på Pokerstars nettopp nå og fikk beskjed om at amerikanere ikke hadde noen adgang... Når jeg prøver å se hva isp-en min blir registrert som får jeg opp at det er null informasjon om adresse, noe som er merkelig. Det her tror jeg skjedde etter internettproblemene i går. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Et sted fikk jeg opp adressen min som USA. Hvordan kan jeg endre det? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Et sted fikk jeg opp adressen min som USA. Hvordan kan jeg endre det? En fiks kan være å surfe igjennom en norsk proxy-server Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Pokerstars-klienten kjøres ikke gjennom en nettleser, så det vil ikke hjelpe meg tror jeg. Jeg lurer egentlig mest på hvorfor ISP-en min plutselig ble tolket til å være amerikansk. Som sagt var dette rett etter at Norge hadde omfattende nettproblemer i går formiddag. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Du bør jo sjekke hvilken ipadresse du har og om den tilhører din egen ISP? http://whatismyipaddress.com/ EDIT: Vær obs på at enkelte IP-områder ikke er registrert riktig. Har man f.eks en mindre ISP, så kan adressene noen ganger være dårlig oppdatert. I teorien kan jo maskinen din være infisert og omdirigert via proxy. En metode for å sjekke om du virkelig surfer via Norge, er å pinge eller bruke traceroute. ping www.uio.no tracert www.uio.no Avhengig av lokasjon i landet, så bør man ligge rundt 1-30ms. Endret 26. juli 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Det var det jeg prøvde å si med 'ingen adresse', jeg får nemlig ikke opp noen informasjon på whatismyip annet enn ip-adressen. De andre feltene er blanke. Jeg bor forøvrig i en studentby i Oslo og bruker nettet til SiO. Da jeg prøvde å pinge norske sider var responstiden på 1.3 ms Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) OK, da er det nok bare et ip-range som ikke er skikkelig registrert. Jeg har selv opplevd å bli filtrert bort fra et forum av samme grunn. EDIT: Du kan jo sende en mail til Pokerstars om problemet. Legg med din offisielle internett IP. Endret 26. juli 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Hva gjør jeg med problemet? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du bør jo sjekke hvilken ipadresse du har og om den tilhører din egen ISP? http://whatismyipaddress.com/ EDIT: Vær obs på at enkelte IP-områder ikke er registrert riktig. Har man f.eks en mindre ISP, så kan adressene noen ganger være dårlig oppdatert. I teorien kan jo maskinen din være infisert og omdirigert via proxy. En metode for å sjekke om du virkelig surfer via Norge, er å pinge eller bruke traceroute. ping www.uio.no tracert www.uio.no Avhengig av lokasjon i landet, så bør man ligge rundt 1-30ms. Man kan altids søke opp ipen i ripe.... Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Finnes det ingen måte å komme i et registrert ip-range på da? Nå er jeg utestengt fra mange youtube-videoer også, og Pokerstars support lar vente på seg. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Prøvd å restarte modemet? Har du fast eller skiftende IP? Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har ikke tilgang til modem, kabelen kommer bare ut av veggen her (SiOs nett). Jeg antar at den er fast? Vet ikke. Lenke til kommentar
Kristianss Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Samme diskusjonen skjer her: http://freak.no/forum/showthread.php?p=2195397#post2195397 og her: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/pokerstars-wont-let-me-play-because-my-ip-adress-1076091/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå