lur4d Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Reiste meg fra stolen for 15 min siden og fikk sykt vondt i ryggen. Kjennes ut som det er litt under skulderbladet på høyre side, i tillegg har jeg vanskeligheter med å vri hodet til begge sidene, særlig høyre og prikking i høyre hand. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det kan være at et ribbein har hoppet ut av posisjon slik at brusken mellom ribbeinet og ryggraden ligger i spenn, noe som er sinnsvakt smertefullt men veldig lett å korrigere for en kiropraktor. Et lett dytt på rett sted og ribba detter tilbake på plass og smerten blir helt borte. Det er ikke sikkert at det er dette men jeg har opplevd det ved 2 anledninger hvor hendelsesforløpet har vært rimelig likt det du beskriver, den første gangen så skjedde det da jeg bøyde meg forover for å hente et ark ut av en brevordner på pulten. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Høres logisk ut, men kjenner det har blitt litt bedre nå, gikk det gradvis bort for deg, eller var det sinnsvakt smertefullt helt til du gikk til kiropraktor? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er så smertefullt at du låses i en stilling så hvis det har gått over av seg selv så var det ikke en slik type skade. Det er nok heller da en strekk i en muskel eller senefeste du har opplevd. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Protip: Kiropraktorer er svindlere. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Protip: Kiropraktorer er svindlere. Til låsing av ribbein så er de faktisk gull verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå