krangel Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hvordan skal jeg komme meg opp klokken halv 6 imorgen for å kjøre på hytta? Jeg må selv kjøre lettsykkelen til tanta mi og være der kvart over 6. Så, hvordan skal jeg klare dette? Hva er deres tips til å klare å stå opp? Endret 26. juli 2011 av krangel.no 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sett på vekkeklokke på mobilen. Ha den et lite stykke fra senga så du må gå ut av senga for å få slått den av 1 Lenke til kommentar
Minnie_ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det var nå jeg skulle fortalt deg om mitt helt supre tips til å våkne tidlig etter en sen kveld/natt, som garantert får deg til å stå opp til tide uten problemer... Dessverre skjer ikke det, da jeg alltid forsover meg og aldri våkner til vekkerklokka. Lykke til Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ta av deg dyna, sett deg opp, reis deg. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det du skulle hatt var en slik vekkerklokke som begynner å rulle rundt på gulvet når den ringer. Da tenker jeg du kommer deg opp Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det du skulle hatt var en slik vekkerklokke som begynner å rulle rundt på gulvet når den ringer. Da tenker jeg du kommer deg opp haha det tror jeg, jeg også trenger.. gud å irriterende det må være.. men effektivt.. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Her er vel noen gode alternativ tenker jeg: Clocky er vekkerklokken som er garantert å få deg opp av senga. Som andre vekkerklokker settes Clocky på nattbordet og stilles inn til ønsket tid. Første gang alarmen går, kan du velge å ”snooze” i noen minutter. Sonic BoomPraktisk digital vekkerklokke med god vibreringsfunksjon og ekstra høy lyd, opp til 113dB. Klokken har pulserende alarmlys. Volum og tone kan lett justeres og den har et godt og tydelig display. Klokken går på strøm. (tro meg, den her våkner du av! Gjør du ikke det, kan jeg ikke hjelpe deg. www.enklereliv.no Endret 26. juli 2011 av p0pc0rn 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 For seint å svare nå, men det lureste du kunne gjort var vel å legge deg? Istedet for å sitte på diskusjon.no å vente på svar på en meningsløs topic. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Drikk mye vann før du legger deg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det beste er å ikke legge seg. Da slipper du slitet med å stå tidlig opp. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Post telefonnummeret ditt her så skal du nok bli vekket 4 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Takk for alle tipsene! Løste problemet den aktuelle dagen ved å rett og slett ikke legge meg. Likte forresten ideen om å drikke vann før man legger seg. Doofenschmitz: Nei, det tør jeg ikke! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bruk noe musikk til vekking, foreslår sekkepipemusikk på full guffe. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Sett på vekkeklokke på mobilen. Ha den et lite stykke fra senga så du må gå ut av senga for å få slått den av Funker dårlig for meg, ender med bare å slå av mobilen, og går og legger meg igjen :O Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ta av deg dyna, sett deg opp, reis deg. Hadde det nå bare vært så lett. Har det problemet at jeg skrur av vekkerklokka mi uten at jeg våkner nok til å bli bevisst nok til å forstå at jeg faktisk må stå opp. Noen har vist veldig lett. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Betal en skitten nigeriansk hore til å blowjobbe deg fra klokken ringer til du står opp. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hvorfor skulle du stå opp hvis blowjoben tar slutt når du gjør det? Endret 31. juli 2011 av Dj_eLmO 2 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 TheNarsissist: Kunne du dasket meg i ansiktet med din penis i 9-tia imorgen? Hørt at du er god til sånn.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vil desværre ikke gjøre det personlig, men kan sikkert få noen til å gjøre det for meg. Send adressa di på PM så får vi se hva vi får til. Mvh TheNarsissist Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg har vekkerklokke hvor jeg stiller inn 15min før jeg skal stå opp, slik jeg får en liten "kickstart" på oppvekkingen, enten våkner jeg da, eller så sover jeg de 15minuttene, og våkner lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå