Gå til innhold

Hva faen skjer med "moteverden" for tiden?


Anbefalte innlegg

Syntes jeg ser jenter med bukser av high waist overalt, med store skjorter. Det ser jo ut som om de har hengeromper hele gjengen. Skjønner ikke hva som er så pent med dette(?!) Det ser jo ikke noe feminint ut i det hele tatt. Og ikke minst disse haremsbuksene... det er forferdelig sygt. Trist å se at folk kan finne seg i å gå i så stygge klær, og ikke for å glemme disse vintage jakkene, skoene, osvosvosv - klær som minner om vintage. EN TING TIl... nå har jo folk begynt å gå med singletter/eller gjennomsiktige skjorter hvor BH'en syntes. What the hell? Det ser helt jævlig ut!

 

Hva tenker dere?

 

Jeg finner jo knapt classy pumps i skobutikkene lenger jo. Bare stygge sko som minner meg om 70-80 tallet. SKREKK OG GRU...

 

Jeg vil i hvert fall beholde min feminine stil; tettsittende klær som fremhever mine kvinnelige former...

 

For all del, folk skal få kle som de vil, men f hvor stygt det ser ut. Seriøst.

Endret av Pin up
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemer med jenter som bruker bukser med høyt liv er at mange rett og slett ikke har kroppen til det. Det kan i mine øyne se veldig dumt ut, men også veldig pent ut, alt etter kroppen til vedkommende.

Jeg liker for øvrig en god del av det jeg ser av androgyni i jentenes moteverden for tiden. Ser tendenser til en del preppy også, blant annet fra H&Ms nye kolleksjon. Men synes generelt det er en rar mølje for tiden. Kan legge til at jeg aldri har vært borti et mannfolk som liker harembukser, så har aldri skjønt hvorfor kvinnfolk gidder å kle seg i det. Det er antakeligvis den enkleste måten å sørge for at man ikke får sett snurten av pikk på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig begynt å like det som skjer mer og mer. Jeg har sett varianter av haremsbukser som har funket ganske greit, men det er godt mulig vedkommende ville sett bedre ut med "normale" klær.

 

Høylivsbukser har jeg alltid likt, jeg ser få som ikke kler det. Det ser fantastisk ut på dem som har kroppen til det, jeg tror det er det eneste som får meg til å snu meg på gaten.

 

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor noen har lyst til å gå i disse halvgjennomsiktige skjortene, men det ser ikke så ille ut. Forøvrig tror jeg at jeg liker toppene/skjortene som er åpne bak.

 

MEN HVA SKJER MED MOTEMOTEVERDEN? Catwalks. 100% av det som befinner seg på catwalks ser gjennomført jævlig ut. Dessuten virker det som det er om å gjøre å finne de modellene som passer klærne dårligst. Jeg forstår det ikke.

Lenke til kommentar

Hun bryr seg sikkert kjeeeeeempemye om det også :p

 

"Homoguttestemme: Duuuuuu Maria Amandaaaaaaaa, en tilfeldig fyr på et diskusjonsforum sa du drar buksa for langt opp i ræææææva"

 

"MA: ÅNEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII HAN HAR JO HELT RETT Å HERREGUUUUD /cut/cut/cut"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...