Complain Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Heisann. Det har jeg slik at jeg trenger et nytt headset. Det bør helst ikke koste mer enn 1000-1200 kr. Har tidligere hatt HS-980 Fatal1ty MK-II, og var svært fornøyd med dette helt til det på mystisk vis rett og slett ikke fungerte lengre. Vil svært gjerne prøve ut et annet et nå, dersom dere mener at det finnes et bedre i samme prisklasse. Headsettet vil bli brukt for det meste til musikk, men også noe gaming (Battlefield, WoW). Headsettet bør ikke ha USB-tilkobling som eneste løsning da jeg vil koble det til både lydkortet i PCen min og iPhonen min. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hey! Ikke no slår lyden til Koss Porta-pro i musikk i den prisklassen, men til gaming og musikk ville jeg gått for et Corsair http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620774 Evt. USB utgaven hvis du ikke har no spesielt rått lydkort Lenke til kommentar
Baini Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tenkte selv med en gang på Corsair sitt, har USB versjonen selv og er veldig fornøyd med det, sidder bra på hodet, veldig god lyd. Eneste er at lyden rett ut av boksen kan være høy etter driverne er installert, og det kan virke litt tomt, men med custom setting med litt mer bass er det helt enestående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå