magikern Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 har noen mapper på servern min som jeg har brukt passord på en stund ved hjelp av .htaccess, men da jeg skulle inn i en av dem i dag(med browser), fikk jeg bare en vanlig "401 Authorization Required", uten at det kom opp noe passord skjema, dette har aldri skjedd og jeg prøvde en av de andre mappe med samme resultat der og, har prøvd på alle mappene med både IE Mozilla og Opera, oog får samme resultat, selv etter sletting av cache: .htaccess fila ser sånn her ut: AuthUserFile /var/www/ht/.htpasswd AuthGroupFile /dev/null AuthName "Admin" AuthType Basic <Limit GET POST> require user xxXXxx </Limit> Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Og .htpasswd er rett? Jeg bruker for så vidt ikke <LIMIT> taggene og det funker bra uten... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 jeg fant ut av det etter en prat med noen på #hw.no/linux på irc, det var noe crash med mine custom error i .htaccess fila som ligger i parent mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå