Mads Ja Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei Jeg fikk noe virusdrit i dag, så derfor bestemte jeg meg for å bruke Acer recovery (Alt+F10) Men dette fungerte ikke, derfor tok jeg fram en cd med Win7 som jeg installerte, det gikk plettfritt og jeg fikk lagt det inn. Men når jeg går inn på min datamaskin er fortsatt de gamle tingene mine og alle filene inne på en partisjon og jeg kan velge om jeg vil starte i Win7 eller XP. Hva skal jeg gjøre for å tilbakestille pc-en til fabrikk, eller få bort den partisjonen med xp og fortsette med Win7 ? -Mads Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hvis målet ditt var å ha en helt ny installasjon av Windows da med W7 så må du nok velge en formatering av de partisjonene du har fra før av. If you want to format the partition, go to Drive options and format the partition where you want to install windows 7. Again, do this only if you have backed up your documents/files!click format and then yes Som sagt, du bør ta en backup av alle dokumenter/bilder og filer du har liggende på pc'en din Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Står at det ikke går an å formatere den partisjonen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er godt mulig, men du skal ha muligheten til å slette partisjonen iallefall og opprette en ny hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du kan ikke formatere eller slette en System partisjon. Legg ut et bilde fra Diskbehandling så vi kan se status. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Av en eller annen rar grunn, gikk det til slutt å slette partisjonen med XP på, så nå har jeg kun Win7 på den og ikke noe problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå