handyandy93 Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Hallo, alle sammen! Jeg har en en Samsung Syncmaster 226BW som er så gammel at garantien ikke gjelder lenger. Den sluttet å starte og blinket kun på på-lyset. Leste litt rundt at det sannsynligvis var kondensatorer i strømforsyninga som var ødelagt, og det så veldig riktig ut. 3-4 stykker av dem ser ødelagte ut. Å bytte dem er ikke noe problem for meg. Det som er problemet er å finne ut hvor jeg skal kjøpe nye. Jeg vil for sikkerhets skyld bytte alle som jeg kan antyde en buling på. Det omfatter 3 stk 25V, 820µF, 105°C og 1 stk 25V, 330µF, 105°C. All hjelp settes stor pris på Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2011 Da jeg gikk elektromekanisk handlet jeg på Elfa Det gjorde også skolen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 Sjekk Den elektriske kaféen. Lenke til kommentar
handyandy93 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2011 Takk for hjelpa! Nå er de nye kondensatorene bestilt! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvor mye kom det på ca i pris og hva/hvor bestilte du? Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå