Bibbo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Lurer på hva andre synes om dette bildet. Bibbo 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hey, er det ikke jammen Ben på Solrik ? Synes det var et stilig bilde, men synes det var litt for mørkt enkelte steder... Men veldig stilig bilde ihvertfall Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dritkult! synst lyset i pannen på han ble litt vel lyst i forhold til resten av bildet men ellers fett! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Hey, er det ikke jammen Ben på Solrik ? Synes det var et stilig bilde, men synes det var litt for mørkt enkelte steder... Men veldig stilig bilde ihvertfall Stemmer! Fikk æren av å bli tatt med på tur i våres Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Artig fyr det ja, Har vært flere morsomme turer med han på solrik Dritkult! synst lyset i pannen på han ble litt vel lyst i forhold til resten av bildet men ellers fett! Jeg synes det var kult med veldig lyst ansikt jeg Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dette var et råkult bilde! Litt cinematic touch over det og fin redigering. Kanskje en liten promille mindre kontraster for å komme heeelt til topps, men det er kun støvpirking Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) På den ikke-kalibrerte skjermen på jobb ser det ut til at bildet er litt utbrent rundt tinningen og at sjegget har vært oppskarpet for mye (glorie). Ellers bra motiv, komposisjon og bruk av vignettering. Endret 25. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bare jeg som plages med forskjellen på hånda og hodet? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dramatisk og fin komposisjon Kanskje litt høy kontrast, men vakkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå