Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva hadde dere gutter gjort dersom dama deres......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, er det ikke utroskap selv om at det er en av samme kjønn? :hrm:

Det avhenger jo av hva gutten syntes om det. Det handler jo rett og slett om hverandres grenser og hva man ser på som utroskap, men jeg vet i hvert fall at jeg ikke hadde blitt fornøyd dersom typen min feks hadde ligget med en gutt... tehe. hadde rett og slett blitt kvalm av tanken

Lenke til kommentar

For å snu det rundt litt, siden jeg har type, ikke dame. Om typen hadde rotet med en annen av hankjønn bak min rygg hadde han ikke trengt å komme hjem igjen etterpå. Gjelder samme hvem eller hva han hadde rotet med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det avhenger jo av hva gutten syntes om det. Det handler jo rett og slett om hverandres grenser og hva man ser på som utroskap, men jeg vet i hvert fall at jeg ikke hadde blitt fornøyd dersom typen min feks hadde ligget med en gutt... tehe. hadde rett og slett blitt kvalm av tanken

Jepp, akkurat det samme tenkte jeg :yes: Og jeg kan med 100% garanti si at kjæresten min (gutt) ikke hadde blitt glad om jeg hadde klint eller hatt sex med ei jente bak ryggen hans.

Endret av Minnie_
Lenke til kommentar

Utroskap er utroskap uansett kjønn. Nå har ikke jeg kjæreste den dag i dag, men om jeg hadde hatt og hun hadde vært utro med en annen dame så hadde jeg blitt lei meg og mest sannsynligvis tatt det som et hint at jeg ikke er bra nok. Og av den grunn hadde nok hun blitt kastet på dør!

Lenke til kommentar

Er hun i stand til å gjøre dette med en annen jente er hun nok i stand til å gjøre dette med en annen gutt. Utroskap er utroskap, uansett kjønn.

Utroskap er kun utroskap om det gjøres mot spillereglene som begge har blitt enige om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er hun i stand til å gjøre dette med en annen jente er hun nok i stand til å gjøre dette med en annen gutt. Utroskap er utroskap, uansett kjønn.

Utroskap er kun utroskap om det gjøres mot spillereglene som begge har blitt enige om.

Såklart, men da må det på forhånd være klart at kjæresten skal ha lov til å kysse eller ha jentesex med andre. Hadde f.eks min kjæreste gjort dette med noen uten at vi på forhånd har samtykket til dette ville jeg ansett det hele som utroskap, uansett hvor opphissende det høres ut.

Lenke til kommentar

Hva om dama hadde nektet da? :p

...Og hva om dama hadde gjort dette bak deres rygg? Hadde dere ikke reagert negativt på det? :S

Da bør du reagere som om det er utroskap mot hvilken som helst gutt, enkelt og greit. Det spiller ingen rolle om hun gjorde det med en jente. Det som spiller en rolle er at det var gjort bak din rygg, og at det var utroskap. Skal kjæresten din har frie tøyler til å drive på med dette bør det være avklart med deg på forhånd.

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt grusomt skuffet om kjæresten gjorde det bak min rygg. Utroskap er utroskap uansett kjønn. Derimot, om hun spurte først og lot meg se på tror jeg at jeg hadde tillatt henne det. Det er jo en pirrende fantasi.

Det vil selvfølgelig være noe helt annet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...