Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Fikk veldig rar spam

Anbefalte innlegg

Heisann - Først må jeg med dele at jeg ikke aner om dette er riktig kategori..

Uansett, jeg fikk nettop en veldig rar mail, i mailen var det skrevet en tekst og lagt med to bilder av ei jente/dame.

Oh thanks for your message. I should tell you I bad speak in English language.

How are you today? :)

I use online translator. You can to read it what I write?

I will be glad if you will answer to me.

I would love to see more your pics. You have any new pics?

Please tell me more about you. How old are you? Where do you live?

My kisses to you

Jeg poster ikke bildene her med det første i tilfelle det kun er feilsendt.

Greit det er kanskje spam, men jeg har tre mail-adresser: 1 mail ligger ute på nettet under flere artikler og har av den grunn blitt plukket opp av spam sendere, jeg får mye spam hver dag på denne adressa.

Den andre eposten jeg har er lukket epost innenfor Østfoldfk, og den tredje mailen som er mailen jeg bruker til dagligdags ligger ikke på nettet men er registrert flere steder. Derimot har jeg aldri motat spam på denne adressa. Så jeg syntes det var litt rart med spam, og spesielt slik spam som dette.

Jeg tenkte først det var noe med Flickr, men jeg har da ikke kontaktet henne på Flickr.

Så noen som har fått noe lignede? (Skal jeg svare? :tease: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann - Først må jeg med dele at jeg ikke aner om dette er riktig kategori..

Uansett, jeg fikk nettop en veldig rar mail, i mailen var det skrevet en tekst og lagt med to bilder av ei jente/dame.

Oh thanks for your message. I should tell you I bad speak in English language.

How are you today? :)

I use online translator. You can to read it what I write?

I will be glad if you will answer to me.

I would love to see more your pics. You have any new pics?

Please tell me more about you. How old are you? Where do you live?

My kisses to you

Jeg poster ikke bildene her med det første i tilfelle det kun er feilsendt.

Greit det er kanskje spam, men jeg har tre mail-adresser: 1 mail ligger ute på nettet under flere artikler og har av den grunn blitt plukket opp av spam sendere, jeg får mye spam hver dag på denne adressa.

Den andre eposten jeg har er lukket epost innenfor Østfoldfk, og den tredje mailen som er mailen jeg bruker til dagligdags ligger ikke på nettet men er registrert flere steder. Derimot har jeg aldri motat spam på denne adressa. Så jeg syntes det var litt rart med spam, og spesielt slik spam som dette.

Jeg tenkte først det var noe med Flickr, men jeg har da ikke kontaktet henne på Flickr.

Så noen som har fått noe lignede? (Skal jeg svare? :tease: )

Dette er scam-eposter, de vil få deg til å betale for en "postordrebrud" eller noe, eller bare bekrefte at de har en fungerende adresse...

får man "personlige brev" som IKKE er fra noen man kjenner, eller kjenner til, så er det 99,99% sannsynlig at det er spam, bruker du gmail, trykker du: "raporter spam".

-frank

Lenke til kommentar

Dette er scam-eposter, de vil få deg til å betale for en "postordrebrud" eller noe, eller bare bekrefte at de har en fungerende adresse...

får man "personlige brev" som IKKE er fra noen man kjenner, eller kjenner til, så er det 99,99% sannsynlig at det er spam, bruker du gmail, trykker du: "raporter spam".

-frank

Du har nok rett, men finner ikke raporter spam knappen, er nettsøppel knappen et nytt navn på denne knappen? :)

Lenke til kommentar

-frank

Du har nok rett, men finner ikke raporter spam knappen, er nettsøppel knappen et nytt navn på denne knappen? :)

godt, og JA!

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...