DraZeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Noen som var på flyshow på torp ? Det var litt digg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=132354 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Vel , jeg ville diskutere hvordan det var! Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! Har ei leilighet her , eller min far har , så jeg lurte på om det er no internett kafe her som du vet om ...? Viss ikke , kommer jeg hjem til deg og går på nett er på besøk nå , eneste gangen jeg har hatt nett på lenge Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 han er fra sandefjord elns... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! jeg er fornærmet! jeg er fra skien ... men bor i sandefjord! PS: vet ikke om noen nettcafèer i området desverre Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vel , jeg ville diskutere hvordan det var! Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! Har ei leilighet her , eller min far har , så jeg lurte på om det er no internett kafe her som du vet om ...? Viss ikke , kommer jeg hjem til deg og går på nett er på besøk nå , eneste gangen jeg har hatt nett på lenge Er ikke noen internettkafe her, men er et ungdomshus ("senteret", i Kongegata), der kan man sitte på internett. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! jeg er fornærmet! jeg er fra skien ... men bor i sandefjord! PS: vet ikke om noen nettcafèer i området desverre Hvor hen i Sandefjord bor du a? Går du på skole der, hvilken? Er ikke noen internettkafe her, men er et ungdomshus ("senteret", i Kongegata), der kan man sitte på internett. Er du der ofte eller? Har selv planer om å starte en skikkelig nettcafe med gamepark og hele sullamitten! Okey, sorry for mitt ekstreme tilfelle av OT. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! jeg er fornærmet! jeg er fra skien ... men bor i sandefjord! PS: vet ikke om noen nettcafèer i området desverre Hvor hen i Sandefjord bor du a? Går du på skole der, hvilken? Haukerød .. og jeg går ikke på skole .. jeg jobber .. (fortiden i stavern) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Menne Du kebab fyr , du er fra larvik ! jeg er fornærmet! jeg er fra skien ... men bor i sandefjord! PS: vet ikke om noen nettcafèer i området desverre Hvor hen i Sandefjord bor du a? Går du på skole der, hvilken? Haukerød .. og jeg går ikke på skole .. jeg jobber .. (fortiden i stavern) Okey, er ganske godt kjent ved hakerød, bodde på mørk før (5 km fra haukerød). Hvorhen i stavern jobber du a? For å ikke OT'e helt så kan jeg si til DraZen at, nei, jeg var ikke på flyshowet på torp, men jeg har vært der for noen årtilbake. Var det fremdeles oppvisning med jagerfly eller? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Er du der ofte eller? Har selv planer om å starte en skikkelig nettcafe med gamepark og hele sullamitten! Jeg er ikke der ofte, men noen kamerater spiller der (de heter Andreas, Lars og Asbjørn og har et band som heter Morphia). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå