N* Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hva tror dere om det nye designet mitt? http://www.bendikvikinglaland.t15.org/ Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Teksten var vanskelig og lese. Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Teksten var vanskelig og lese. Det var VELDIG vanskelig å lese tekstene. Ikke bare var fargevalget på teksten dårlig, men du burde ikke bruke den fonten der. Ingen fonter med serifer burde brukes på web. Værtfall ikke på en så liten skrift. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Prøv å fjern bildet bak teksten. Ser ut som du ønsker en enkel og minimalistisk side. Bildet ødelegger den feelen for min del, og gjør teksten vanskelig å lese. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 1. Valideringsfeil 2. Vanskelig å lese teksten (grått på grått) 3. Paintings: tungt å laste mange bilder på engang. Er bedre å vise en index over bildene også et bilde for hver side gjerne med tittel og litt info for hver, og kommentarsystem. 4. Other = Music. 5. Vil du andre skal høre musikken din, bør den kunne streames. Men dette tror jeg jeg har nevnt for deg før. 6. Contact: istedetfor en side med kun en email-addresse, hadde det vært bedre med en side "about me" feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå