JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Heisann! Kjøpte for en måneds tid tilbake Medal of Honor Tier 1 fra play.com. (Egentlig kun for og få tilgang til BF3 Beta ) Men til saken, når eg skulle installere dette, så ville de at eg skulle installere Origin også, noe som vist nok er noe nytt EA driver med. Men nok om det, eg installerte alt som skulle installeres, men Origin finner ikkje spillet mitt? Kom heller ingen snarveier, så måtte finne fram både singleplayer og multiplayer selv fra mappen. Tenkte egentlig ikkje noe mer over det, får spillt som eg vil, og alt fungerer. Men er det noen som vet hvorftor Origin ikkje finner spillet? Noen som har samme problemet? Origin er forøverlig i beta enda, og du kan finne mer informasjon om det her. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Da må du kanskje registrere spillet ditt i Origin. Klikk oppe til høyre på skjermen på tannhjul-ikonet, velg deretter 'løs inn produktkode'. Skriv deretter inn produktnøkkelen, da skal du få spillet opp i listen over 'Mine Spill'. 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Da må du kanskje registrere spillet ditt i Origin. Klikk oppe til høyre på skjermen på tannhjul-ikonet, velg deretter 'løs inn produktkode'. Skriv deretter inn produktnøkkelen, da skal du få spillet opp i listen over 'Mine Spill'. Se det ja! Eg som trudde eg hadde sett over alle mulighetene! Tusen hjertelig takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå