trondgtrond Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei, jeg prøver å kjøpe microsoft points fra Games for Windows Live, men jeg må tydelig vis oppgi hvilken stat jeg bor i, et amerikansk tlf nummer og en amerikansk adresse... Har lett lenge, men finner ingen steder hvor jeg kan velge hvilket land jeg kommer ifra... HJELP! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvis du går til xbox.com og logger inn, skal det gå an å bytte land. Deretter kan du kjøpe points rett derfra (GFWL og Xbox er samme konto). Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 hvor da? er det knappen oppe i høyre hjørne du snakker om, så nei... eller, kan skifte språk på framsiden, men går jeg til siden hvor jeg kjøper poeng, blir språket satt til amerikansk igjen... andre forslag? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hmm...ettewr å ha googlet litt virker det som at det ikke går an å endre landet man kommer fra Hvilket land oppga du da du lagde kontoen? Og har det gått an å kjøpe points før? Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Aner ikke hvilket land jeg oppgav... er sykt mange år siden jeg lagde brukeren, og jeg trykte mest sannsynelig neste uten å tenke så mye over slikt... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå