Brothers Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 jeg sitter med en acer aspire som jeg skulle sette tilbake, men det ser ut til at det er noe galt med installasjonen (har prøvd flere gangen) så det jeg lurte på er om det er mulig å laste ned vista, for jeg har allerede koden som følgte med pcen men jeg har ikke platen. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Det er alltid mulig, men er ingen selvfølgelighet at koden du har vil fungere om du laster ned via torrent, en annen ting er å tak i den versjonen du trenger. Hva slags vista versjon har du? Endret 25. juli 2011 av Mechablast Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) det er Vista HOME Premium jeg tenkte forøvrig på om Microsoft hadde noen plass for å laste ned slikt.... Endret 25. juli 2011 av Brothers Lenke til kommentar
Protest Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er alltid mulig, men er ingen selvfølgelighet at koden du har vil fungere om du laster ned via torrent, en annen ting er å tak i den versjonen du trenger. Hva slags vista versjon har du? Selvfølelig vil koden virke. Koden er under maskinen om den ikke er slitt vekk. Bare du finner riktig plate med OS, så kan du bruke den, og om du finner den på nett, så vil det også funke. Mine gamle linker funker ikke lenger til nedlastning; http://forums.mydigitallife.info/threads/24930-Windows-7-Ultimate-with-SP1-en-de-fr-es-it-nl-tr-pt-pl-sk-ro-tw-cs-sv...-x86-amp-x64-MSDN Synd Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har du prøvd og trykke "ALT+F10" under oppstart? Hvis ikke harddisken har blitt tøyset med vil du med den tastekombinasjonen sette maskinen tilbake til fabrikkstandard ved hjelp recoverypartisjonen som ligger på harddisken Lykke til.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du kan også ringe til Acer og bestille et recovery kit. Dette koster dog noe kroner. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 ja acer skulle ha 800+frakt..... så det skjer ikke Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) For det kan du kjøpe windows 7. Edit Sjekket prisen, og det koster ca 800 for oem. Endret 2. august 2011 av Mechablast Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Da er det bedre å kjøpe OEM slik at du slipper all crapware som følger med fra Acer. Drivere du måtte trenge kan du uansett laste ned fra Acer. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 ja det blir nokk det som skjer... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Skal du ha 32bit eller 64bit versjonen? Kan være jeg kan fikse det slik at du får tilgang til selve platen. Nøkkel har du jo selv, og Microsoft sier at det går bra å låne kopier av selve mediet fra andre. Du kan jo sende meg en PM, så tar vi detaljene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå