airman64 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei! har en audi a4 2.0 02mod sedan, jeg har lyst på litt mere krefter og lurer på hvilken muigheter jeg har og eventuelt priser på dette. kunne jeg sette inn en større motor eller en turbo? hva ville dette kostet på verksted? takk for hjelpsomme komentarer Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Altfor mye til å rettferdiggjøre kostnaden. Kjøp deg en annen bil som er overladet om du ønsker å trimme. Å chiptrimme en toliters sugemotor er som å trekke penger ned i dass. Endret 25. juli 2011 av Kent Touch This Lenke til kommentar
airman64 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Altfor mye til å rettferdiggjøre kostnaden. Kjøp deg en annen bil som er overladet om du ønsker å trimme. Å chiptrimme en toliters sugemotor er som å trekke penger ned i dass. ok, takk for raskt og hjelpsomt svar Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Altfor mye til å rettferdiggjøre kostnaden. Kjøp deg en annen bil som er overladet om du ønsker å trimme. Å chiptrimme en toliters sugemotor er som å trekke penger ned i dass. ok, takk for raskt og hjelpsomt svar Bare hyggelig. Om du ønsker mest mulig lik bil som den du har blir det naturlige valget å bytte til en A4 1,8T eller en TDI-versjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå