Gå til innhold

Nokia 3650 eller Sony Ericcson T610 ?


Anbefalte innlegg

Enkelt å greit kan en egentlig ikke sette disse to telefonene opp mot hverandre!

 

Det er to helt forskjelige mobiler...

 

Jeg hadde selv en t610 i et par uker....

Jeg må bare si at skjermen er no tull å ha i sola...!

Går nesten ikke ann å se en ting :grumpy:

Jeg må ærilg si det at størrelsen skremte meg først på 3650...men det er ikke no jeg tenker på nå...

Vist en vil han en mobil som kan gjøre mer en å ringe å sende sms bør man velge 3650...

eller enn annen telefon med Symbian OS

Men vist ringe å sende meldinger er alt du trenger så bør man absolutt gå for t610

MMC er jo absolutt et STORT pluss....slepper å tenke på minne osv...

Selv har jeg litt over 200 bilder på mobilen...sikkert plass til flere tusen...! (kommer ann på hvor stort minne kort du har)

 

 

Det kommer jo til slutt an på smak å behag!

Men det er jo smak å behag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er max minne til 3650 64 Mb ? Og hvor mye koster det ? Og hvor kan man kjøpe det ? Og gi meg url til plasser hvor jeg kan finne ting til 3650 som konfigurer den bra...

 

Det finnes nå 128 mb 128 koster vell rundt 500 kr.-

Er ikke sikker på om det finnes 256 i norge...har ikke sett det ennå....

men kommer snart 512 mb :wink:

 

www.mpx.no selger mmc kort...

 

ta en titt på disse sidene....

 

www.my-symbian.com

www.nokia3650.net/forum

www.xengames.com

Lenke til kommentar
Jeg ville absolutt gått for T610. der får du myee mere for pengene......

Bare et godt råd.......... :wink:

 

Ok, hvorfor, hva er det den har som ikke 3650 har ?

 

Og jeg er enda i tvil.. :/ Men jeg må ha en av dem...

 

Noen her sa man kunne legge inn spille film på 3650, er det mulig ? :/

Lenke til kommentar
Jeg ville absolutt gått for T610. der får du myee mere for pengene......

Bare et godt råd.......... :wink:

 

Ok, hvorfor, hva er det den har som ikke 3650 har ?

 

Og jeg er enda i tvil.. :/ Men jeg må ha en av dem...

 

Noen her sa man kunne legge inn spille film på 3650, er det mulig ? :/

 

Det er fult mulig å legge inn spille filmer...!

Bruke den som mp3 spiller!

Jeg styrer pc'en min med N3650 å bt!

Du får virkelige gode spill!! gode 3d spill...det får java til å se ut som noe møkk...selv om den også har java da... :wink: Jeg har 31 spill på min 3650!

Den klart beste skjermen av de to....

Selv om t610 har mer farger har den ikke like god oppløsning...

JEg har over 200 bilder på min 3650...kan ha godt over 2000 tror jeg...

det er noe t610 bare kan drømme om å kunne lagre...!

 

Men det er jo opp til deg....!

 

Si i fra hva du velger da! :p

 

The miracle tror jeg egentlig ikke har så mye peiling på hva han sier....

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Det er fult mulig å legge inn spille filmer...!

Bruke den som mp3 spiller!

Jeg styrer pc'en min med N3650 å bt!

Du får virkelige gode spill!! gode 3d spill...det får java til å se ut som noe møkk...selv om den også har java da... :wink: Jeg har 31 spill på min 3650!

Den klart beste skjermen av de to....

Selv om t610 har mer farger har den ikke like god oppløsning...

JEg har over 200 bilder på min 3650...kan ha godt over 2000 tror jeg...

det er noe t610 bare kan drømme om å kunne lagre...!

 

Hvor stor minne brikke har du ? Og kan jeg se noen screens av de spillene du har lagt inn... ?

 

Hvordan funker det å bruke den som mp3 spiller ? Hvor hører man, og blir det bra lyd ?

 

En ting til, t610 har en taletid på 14 timer og 3650 har bare 3timer, og standby er 14 dager på t610 og 7 ca. på 3650... Da suger vel spill, og mp3 alt liv ut av 3650 eller ? :shrug:

Lenke til kommentar

En ekstra ting, denne telefonen skal jo ikke bytte ut digital kamera, og det klarer den ikke heller, og jeg vil kun ha bilde tlf for å sende litt mms, men ikke for seriøse bilder... Det er vel alle med på... så jeg kan sette en liten finger på t610 siden den ikke ser ut som en rompe dilldo for homser som har blitt knulla for mange ganger i fua, og som ikke veier 1 kilo.. Men igjen er jeg litt, og bare litt i tvil nå... :D

Lenke til kommentar

Off, fatter ikke at det er vits å sammenligne disse mobilene engang. I mine øyne er 3650 den eneste bra Nokia telefonen, men den er til gjengjeld fucka opp med ett leketøy-aktig design med en skikkelig plastikk-feel som gir deg følelsen av å ha kjøpt en skikkelig LOW-GRADE mobil. Innholdet i mobilen er derimot bra, og gir deg mulighet til å kjøre det meste,

 

t610 er den beste mobilen for de som ikke trenger PDA-muligheter og Symbian. Har selv kjøpt denne, og kan aldri tenke meg noe annet. Liten, lett og sexy. Synes whiningen om skjermen er overdrevent, det er ikke så ekstremt big deal i sola som folk vil ha det til. Eneste problemet er hvis du skal ta bilde, da er det ganske vanskelig å se hva du sikter på.

 

Var på fylla i kveld, og mista min precious t610 ned trappa på et utested. Den skrudde seg av, men funka like fint etterpå.

Lenke til kommentar

Som sagt er det ikke særlig vits i å sammenligne disse telefonene.

 

Funksjonsmessig gruser 3650 alt på markedet, kanskje med unntak av P800 (men det finne MYE mer programvare til 3650).

 

Så hvis du har lyst på noe som ikke bare går an å ringe med, velger du 3650.

 

Husk at hvis designet er så fælt, så kan du jo skaffe deg en billig 7650, som har akkurat samme funksjoner bortsett fra minnekort. Du får egentlig installert en del programmer, og tatt nok bilder uten minnekort.

 

Spør du meg er det enten eller:

 

Enten 3650 (SX1, 6600)

Eller en 3310, 8210 elns. Altså en gammel, billig mobil, som kan både ringe og sende SMS.

 

Alt i mellom blir bare nesten, etter at jeg fikk 3650.

 

Jeg har selv en 8850 jeg bruker av og til, og synes det funker helt greit. Jeg savner f.eks ingenting av det en Nokia 6610 har. Eneste jeg savner er det fete operativsystemet til 3650 (med alle programmene), og litt kameraet.

Lenke til kommentar
Problemet er enda at jeg har litt penger, og skal ha ny mobil, men vet ikke hvilken av dem, men vet at det kommer til å bli en av dem. :cry:

Kan noen komme med eksempler på apps til 3650 ?

 

Du krever å krever! :p

 

Så å si det finnes så utrolige mange ting!

 

Ta en titt å let litt rundt forbi!

 

Men jeg anbefaler deg å ta en titt på denne siden

 

www.nokia3650.net/forum

 

der kan du finne ut om det meste...[/url]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

T610 brukes ikke til apps, det er en mobiltelefon, og ikke en pda sak. Er enig at det ikke er så lett å sammenligne dem, men det betyr ikke at det ikke går an å være usikker på hvilken du skal kjøpe ;)

 

T610 har java ja, og mophun også. Som gir deg enda flere spill =)

Den er litt dårlig i sollys ja, så dårlig at jeg ikke bruker den til spil o.l. i solen, men går fint og lese mld og sånt.

Batteritiden er deilig!

Litt kjipt uten minnekort ja, men selv har jeg ikke hatt bruk for 200bilder på mobilen. Minnet på t610 holder helt fint til det den kan brukes til, 4mb totalt, ca 2mb du kan bruke til det du vil.

T610 er mye finere, og mindre.

SE joysticken er utrolig effektiv, vil savne den på andre telefoner når du er blitt vandt til den.

Flere farger på skjermen, men også litt mindre. (men ikke liten)

 

Har du lest de mange testene av telefonene? Der går de grundig gjennom de fleste pluss og minus sider.

Lenke til kommentar

JA ! Har lest alle testene jeg kan finne på google, altså norske og engelske... :yes: hehe

 

Men hvor mange bilder kan du ha på T610 ? Og rettelse, det max 2 Mb minne, altså ikke 4, 1 mb er allerede fylt opp så du kan kose deg med 1 mb hvis du vil spare på det som ligger inne allerede.., :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...