Spillmer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Dette er bestilt no, men kan eventuelt forandre på noe vist der virkelig er noe feil. Skal vere stille, kaldt, ekstrem ytelse, mulighet til oppgradering til gtx 590 sli. Alt skal passe, men om noen ser en feil tar eg gjerne imot råd slik at eg kan endre noe før de eventuelt sender av gårde delane. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det ser nå bra ut dette her, har samme CPU, RAM (men 4gb) og kabinett som dette. Men trenger du virkelig en SÅ kraftig PSU? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Har tenkte å gå gtx 590 sli i framtida. Da syns eg 1200 w blir passelig. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Har også tenkt å ta i bruk Nvidia 3d brille etterkvart som eg blir bedre kjent med teknologien. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Må vente 3 1-3 dager til alt er på lager, så om noen har noe å si om komponenante er der fortsatt tid til endring x) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Syntes ikke det gjør noe med overkil PSU. PSUen er en av de komponentene i maskinen, i tillegg til harddisk, som har potensiale til å vare veldig lenge. Det er meget mulig du slipper å kjøpe ny i fremtiden om du tenker å oppgradere med andre ord. Stusset litt på om du burde kjøpt et hovedkort som støttet full PCI-E x16 SLI/Crossfire, men jeg har lest litt på nettet og forskjellen på x8 og x16 er minimal til inteteksisterende, selv med et high-end kort som GTX 590. Men jo, det ser bra ut dette. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Da har alt blitt sendt. Venter på deler no. Er det noen som har hatt problemer med å bygge noen av desse komponenter før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå