Jammer Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har tenkt å prøve meg på vannkjøling, og kjøpte en brukt Danger Den vannblokk. Det jeg ikke sjekket var om hovedkortet mitt hadde de fire monteringshullene rundt socketen, som denne vannblokken krever. :oops: Det hadde det selvfølgelig ikke (MSI KT4V), og derfor tenkte jeg å investere i et nytt hk. Har lest litt her på forumet at Abit NF7 serien er konge når det gjelder overklokking (er ny på dette serru), så nå lurer jeg på hvilket kort i denne familien jeg bør gå for. Det står egentlig mellom NF7-S og NF7 V2.0, har ikke seriell ATA, men vanlig IDE, og har ikke noen umiddelbare planer om å oppgradere diskene enda. Er det andre forskjeller mellom disse to kortene enn IDE/SATA? Alle synspunkter mottas med takk! Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg ville gått for NF7-S v2'en. Med dette hovedkortet får du med en Serillel adapter, altså har du en ata100/133 disk kan du konverter den til en sata disk. Du for litt bedre ytelse og mindre ledninger . En annen ting som er forskjell med nf7 og nf7-s er at denne har et bedre intigrert lydkort med soundstorm og en apu. Edit: glømte å ta med IEEE1394 Lenke til kommentar
Jammer Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Takk for hjelpen! Bestilling på NF7-S V2.0 sendt til Komplett nå! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå