QuickForceHD Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei, jeg har av en eller annen grunn en partisjon som går under Q. Har prøvd å fjerne den, men det blir sagt noe som at jeg ikke har tilgang. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei, jeg har av en eller annen grunn en partisjon som går under Q. Har prøvd å fjerne den, men det blir sagt noe som at jeg ikke har tilgang. Hva kan jeg gjøre? Du bør gi oss et screenshot av disk management (under computer management) som dette: http://www.theeldergeek.com/images/Disk%20Management/DiskManagement01.jpg Du bør også fortelle oss hva feilmelding du får når du forsøker å fjerne den (eller enda bedre - ta screenhot av den også) -Stigma Lenke til kommentar
Nissen123 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei, jeg har av en eller annen grunn en partisjon som går under Q. Har prøvd å fjerne den, men det blir sagt noe som at jeg ikke har tilgang. Hva kan jeg gjøre? Du bør gi oss et screenshot av disk management (under computer management) som dette: http://www.theeldergeek.com/images/Disk%20Management/DiskManagement01.jpg Du bør også fortelle oss hva feilmelding du får når du forsøker å fjerne den (eller enda bedre - ta screenhot av den også) -Stigma Er du sikker på att det ikke er en gjennopp rettings partisjon for os på din maskin. arve Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er selvfølgleig en mulighet. Det er lettere å se fra screenshot når vi kan se størrelsen og på hvilken disk den holder til osv. Det sagt så skal ikke gjenopprettingspartisjoner vise med en stasjonsbokstav som standard - de er normalt uten stasjonsbokstav slik at de vil forbli skulte for brukeren. -Stigma Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Bilde 1 Bilde 2 Endret 25. juli 2011 av QuickForceHD Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Bilde 1 Bilde 2 Det er jo ingen Q under diskbehandling, men det ligger en i min datamaskin som du viser. Dette leder meg til å tro at dette må være noen form for simulert partisjon eller lignende. Tenk gjennom hvilken software du bruker - og om det er noe som gjør denne typen ting. Kanskje det kan være et program som alcohol 120% eller daemontools? (dog da ville jeg forventet et CDikon, men slike ting kan vel sikkert bugge seg om one henger fast også). Ramdrive eller lignende verktøy vil også være kandidater. Bruker du noe slikt? Jeg tror altså ikke at det er noen ekte partisjon som eksisterer på en fysisk disk - ellers ville den vist i diskbehandling. -Stigma Endret 26. juli 2011 av Stigma Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Kom på det, hadde Daemontools en gang, men slettet det. Hvorfor er partisjonen der fremdeles? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 En dårlig avinstallasjon kanskje. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du kan enkelt sjekke om det er Daemon tools ved å gå inn på enhetsbehandling, og sjekke DVD/CD-stasjoner. Hvis det ligger noe der som heter DTxxxxxxx så er det mest sannsynlig den emulerte cd-stasjonen. Mvh Faller Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Slettet det? Om du bare slettet Daemon tools mappa så forklarer det alt. Driveren starter som den normalt skal, men får ikke instrukser på hva den skal gjøre og ergo forblir det en rar stasjon der. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Kan også være en nettverksdisk? (Jeg er ikke sikker på om de dukker opp i disk manageren) Never mind. Jeg sjekket ikke det andre bildet ditt før jeg postet. Shame on me. Endret 26. juli 2011 av Twinflower Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Slettet det? Om du bare slettet Daemon tools mappa så forklarer det alt. Driveren starter som den normalt skal, men får ikke instrukser på hva den skal gjøre og ergo forblir det en rar stasjon der. Avinstallerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå