Gå til innhold

Uønsket partisjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har av en eller annen grunn en partisjon som går under Q. Har prøvd å fjerne den, men det blir sagt noe som at jeg ikke har tilgang. Hva kan jeg gjøre?

Du bør gi oss et screenshot av disk management (under computer management)

som dette:

http://www.theeldergeek.com/images/Disk%20Management/DiskManagement01.jpg

Du bør også fortelle oss hva feilmelding du får når du forsøker å fjerne den (eller enda bedre - ta screenhot av den også)

-Stigma

Lenke til kommentar

Hei, jeg har av en eller annen grunn en partisjon som går under Q. Har prøvd å fjerne den, men det blir sagt noe som at jeg ikke har tilgang. Hva kan jeg gjøre?

Du bør gi oss et screenshot av disk management (under computer management)

som dette:

http://www.theeldergeek.com/images/Disk%20Management/DiskManagement01.jpg

Du bør også fortelle oss hva feilmelding du får når du forsøker å fjerne den (eller enda bedre - ta screenhot av den også)

-Stigma

Er du sikker på att det ikke er en gjennopp rettings partisjon for os på din maskin.

arve

Lenke til kommentar

Det er selvfølgleig en mulighet. Det er lettere å se fra screenshot når vi kan se størrelsen og på hvilken disk den holder til osv.

Det sagt så skal ikke gjenopprettingspartisjoner vise med en stasjonsbokstav som standard - de er normalt uten stasjonsbokstav slik at de vil forbli skulte for brukeren.

-Stigma

Lenke til kommentar

Det er jo ingen Q under diskbehandling, men det ligger en i min datamaskin som du viser. Dette leder meg til å tro at dette må være noen form for simulert partisjon eller lignende. Tenk gjennom hvilken software du bruker - og om det er noe som gjør denne typen ting. Kanskje det kan være et program som alcohol 120% eller daemontools? (dog da ville jeg forventet et CDikon, men slike ting kan vel sikkert bugge seg om one henger fast også). Ramdrive eller lignende verktøy vil også være kandidater. Bruker du noe slikt?

Jeg tror altså ikke at det er noen ekte partisjon som eksisterer på en fysisk disk - ellers ville den vist i diskbehandling.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...