Njord74 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kunne tenkt meg en stasjonær som skal erstatte min bærbare. Aldri hatt stasjonær før. Det mest krevende den skal komme til å kjøre blir nok kanskje zynga-spill som Yoville,cityville osv. Så den trenger ikke ha et rått gaming gfx-kort. Men om jeg skulle oppgradere kortet en gang er det fint om jeg slipper å måtte oppgradere alt annet også samtidig. Kunne tenkt meg tips til en bra og rimelig pc hos Dustin home eller komplett. Gjerne en "bygg selv",men det er ikke nøye. Hadde ikke vært dumt om en god skjerm er med på kjøpet heller,da den jeg har er uten HDMI. HELST totalpris 2-5000. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) To Intel oppsett hos komplett.no Begge over 5K, uten skjermkort (integrert funker til ditt bruk, eller kjøp skjermkort senere), men med DP skjerm. Det går sikkert an å spare penger på strømforsyning og kabinett, men dette er komponenter som vanligvis blir med til neste pc, så da kan man like gjerne legge litt penger i det. Forslag 1: HK støtter overklokking, 4 minneslots og integrert skjermkort med DP utganger. Bra i5 prosessor som kan overklokkes. Forslag 2: HK støtter ikke overklokking, 2 minneslots (ingen oppgraderingsmulighet) og integrert skjermkort med DP utganger. Rimeligste i3 prosessoren. Kanskje noen andre kunne komme med AMD forslag... Endret 25. juli 2011 av nogen Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Takker for svar. Ser at kabinett og strøm er utsolgt av de du la i listen. Er det det samme hvilke jeg velger istedet for de som er utsolgt,eller skal de passe med resten av oppsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå