Airdoodle Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei! Skal søke jobb nå og lurer på om det er vanlig å ta med noe om helse i cven? Har ganske god helse og er aldri syk. Dette kan dokumenteres med null fravær fra ungdomsskole, alle jobber jeg har hatt tidligere og kun fravær i form av kjøretimer i fra vgs. Kan dette oppgis i cven? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fraværet står vel i kompetansebevisene fra hvert skoleår. Synes heller du burde nevne helse i søknaden. Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Takk for svar! Skrev at vitnemål og referanse blir ettersom dersom arbeidsgiver ønsker dette. Hørres det mistenkelig eller greit ut? Har ingenting å skjule, lite fravær og gode karakterer. Er det kanskje lurere å sende dette sammen med cven med det første? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Send CV + Søknad, sett minst 1, helst to refferanser i CV, sett eventuelt helse-fravær i søknad. Si at andre dokumenter kan fås ved fårespørsel. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg oppgir aldri referanser i søknaden. På den måten slipper jeg å informere arbeidsgiver om at jeg er på utkikk etter ny jobb før evt ny arbeidsgiver faktisk er interessert i å ansette meg. I selve CVen skriver jeg at referanser oppgis på forespørsler. Dette er ganske vanlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå