Arild Thømt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Blomsterflua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Vi har jo sett en del bilder av blomsterflua her inne på Digit i løpet av sommeren, og dette er slett ikke det verste Veldig god kvalitet på eksponering og fokus. Dette kommer spessielt til sin rett når bilde studeres i stort format. Men fordi bildet har så god kvalitet, synes jeg du kunne foretatt en mye tettere utsnitt i dette tilfelle. Da kunne du også sørget for å unngå sentraliseringen, som jeg synes ødelegger litt Lenke til kommentar
Arild Thømt Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Takk er for tilbakemelding! Enig i dette med sentrering. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Flott med fine farger. Jeg liker ikke midtstilling slik som her men det er nå meg Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Flott makro med god eksponering og skarphet. Midtstilling er nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg