AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei. I snart en og en halv uke har jeg nå følt meg dårlig, som i litt kvalm og dårlig matlyst. Jeg begynte å føle meg slik etter at jeg spiste et fireretters måltid i Bulgaria. Den første tiden klarte jeg nesten ikke å spise noe som helst. Ble nesten spysyk av en knapp brødskive til frokost, og jeg hadde kontinuerlig dårlig matlyst og kvalme. Kvalmen var ikke så fremtredende når jeg ikke spiste. Fem dager senere var jeg hjemme i Norge. Hjemme i Norge hadde jeg fortsatt dårlig matlyst og jeg var fortsatt ganske kvalm, men jeg var litt bedre i hvert fall. Dagen etter jeg kom hjem fra Bulgaria var jeg til legen (hadde bestilt legetime for noe annet i forbindelse med undersøkelse av spiserørskatarr som vi ikke helt har funnet ut av enda. Tror ikke det er en forbindelse mellom dette og det jeg føler nå). Jeg spurte om hva som eventuelt kunne være galt. Jeg ble anbefalt Imodium Comp og kulltabletter (avføringen var og er fortsatt litt diaré-lignende, men jeg har ikke gått på do mer enn én gang per dag i forbindelse med avføring). Jeg tror da altså at det ikke har hjulpet noe spesielt. Det er nå 11 dager siden jeg begynte å føle meg rar og dårlig i magen den kvelden, og jeg vet ikke helt hva som kan være galt. Jeg har veid meg for å teste litt, og det ser ut til at jeg kan ha gått ned ca. én kilo. Det var som sagt verst rett etter jeg begynte å føle meg dårlig og i dagene som fulgte at jeg spiste minst. Tror kanskje jeg spiste 1/3 av det jeg vanligvis gjør. Fortsatt er appetitten dårlig, spesielt om morgenen. Om kvelden er jeg ikke så veldig dårlig. Anslår at jeg spiser 2/3 av det jeg bruker å spise. I dag morges prøvde jeg å presse meg litt til frokost, ved å spise to brødskiver og en banan (jeg bruker til vanlig også å ha dårlig matlyst om morgenen). Da jeg skulle pusse tennene litt senere og vaske tungen med tannbørsten samtidig (noe som kan gjøre at jeg brekker meg lett hvis jeg tar tannbørsten litt for langt bak), brakk jeg meg betydelig mer enn det som er normalt og jeg var veldig uvel i magen i rundt to minutter før jeg altså måtte spy. Det var ikke så mye som kom og det var for det meste væske. Lurer på hva jeg bør gjøre. Ser ikke på det som et veldig stort problem hvis jeg blir bra snart, men nå har jeg hatt problemet i en og en halv uke, selv om jeg har blitt gradvis bedre. Noe må være galt, men jeg har ingen anelse om hva det kan være. Postet av anonym: 59819d51696955f1ae2481bf9bc2aa83 Postet av anonym: 59819d51696955f1ae2481bf9bc2aa83 Postet av anonym: 59819d51696955f1ae2481bf9bc2aa83 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Du har nok fått i deg noen ugunstige mikroorganismer som lager trøbbel for deg. Du bør søke å utredet dette og bruke probiotika. Kulltablettene suger opp giftstoffer som ellers irriterer og gjør deg kvalm, og Imodium Comp vil regulere ned diareen din. Legen regner vel med at kroppen din er i stand til å fikse problemet selv, men husk at du med Imodium Comp også forhindrer en normal motreaksjon som kroppen bruker for å kvitte seg med uønskede mikroorganismer i fordøyelsessystemet. Problemet er at ingen av disse metodene adresserer selve problemet ditt, selve mikroorganismen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Hei og takk for svar. Kan prøve probiotika for å se om det hjelper. Ellers tror jeg at jeg bare skal vente noen dager til for å se om det ordner seg. Som sagt er jeg blitt bedre, men hvis det ikke går over så bør jeg kanskje gå til lege for å se om jeg får fikset problemet. Postet av anonym: 59819d51696955f1ae2481bf9bc2aa83 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Det er mulig det er en form for parasitter du har fått i deg. http://www.youtube.com/watch?v=9fmx24FbZoM En jeg kjenner fikk noe liknende du beskriver etter en tur til tyrkia, det viste seg å være parasitter for han. Men det er etter hva jeg vet ikke farlig Endret 25. juli 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Det er mulig det er en form for parasitter du har fått i deg. http://www.youtube.com/watch?v=9fmx24FbZoM En jeg kjenner fikk noe liknende du beskriver etter en tur til tyrkia, det viste seg å være parasitter for han. Men det er etter hva jeg vet ikke farlig Om det er tilfelle, hva må jeg gjøre for å bli kvitt disse parasittene? Postet av anonym: 59819d51696955f1ae2481bf9bc2aa83 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 colon cleanse i følge videoen, hva nå enn det er. Men nå er jeg ikke sikker på at det var akkurat samme parasitter, eller at det nødvendigvis er det i dette tilfellet, men du kan jo altids ta en tur til legen så vet sikkert han en løsning på problemet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg jobber med disse tingene så om du vil kan du opprette deg en bruker og sende en PM (personlig melding) så kan jeg hjelpe deg videre. Ønsker ikke å reklamere med hva jeg holder på med, men synes det er greit å gi deg muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå