Hemen112 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Jeg bruker windows 7 og bruker en bærbar pc. (Compaq presario cq60). Jeg har fått et problem med tastaturen. Problemet er: Når jeg trykker på å kommer : \å Når jeg trykker på b kommer : bgt Når jeg trykker på t kommer : bt Når jeg trykker på n kommer : nhy Når jeg trykker på y kommer : ny Det er slitsomt fordi jeg må slette og rette hele tiden, hvordan ordner jeg det? Takk for hjelpen Endret 25. juli 2011 av Hemen112 Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 har ikke sølt brus eller liknende på tastaturet i det siste ? xD Hvis ikke har jeg ikke fjerneste ide. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Dette kan f.eks skyldes: a) Du har sølt noe i tastaturet, som har ført til en kortslutning i tastaturet. b) En annen defekt i tastaturet. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Prøv å demontere tastaturet fra maskinen og skyll det grundig i lunkent vann. Bruk gjerne dusjen. Rist/slyng ut så mye vann som mulig og la det tørke, f.eks i sola, på et gulv med varmekabler eller (om du er utålmodig) i stekeovnen på 50 grader varmluft. Vent til du er helt sikker på at det er tørt, og så venter du litt til. Koble til og test. Fungerer det ikke, må du kjøpe nytt tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå