Weey Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hei, jeg tok dette bildet av et insekt som satt på sykkelstyret mitt idag. Lurer veldig på hvilket insekt dette er, noen som har peiling ? Endret 25. juli 2011 av Weey Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Får vi se bilde? EDIT: Det ser ut som en slags gresshoppe? Endret 25. juli 2011 av Karmany1234 Lenke til kommentar
Weey Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 jeg vet ikke, aldri sett noe slikt før Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kan det være en: CLICK Det er iallefall en bille i Trebukk familien Lenke til kommentar
ChappyD Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det der er en typisk langhornet dverg grevling... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Det der er en sivbukk av et eller annet slag http://no.wikipedia.org/wiki/Sivbukker Mest sannsynlig en Donacia obscura eller en Donacia cinerea Endret 17. august 2011 av Demantios Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Det ser ut som en form for gresshoppe. Albino kanskje? [EDIT]Nei hekkan, da hadde den hatt lange bakbein selvfølgelig.[/EDIT] Kan det være en: CLICK Det er iallefall en bille i Trebukk familien TAKK! Nå vet jeg hva det dyret heter! (Har lurt på det lenge...) EDIT: Og det dyret ts snakker om er ikke en slik nei. Endret 20. august 2011 av Grønås Lenke til kommentar
oppvaskkost Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hei, jeg tok dette bildet av et insekt som satt på sykkelstyret mitt idag. Lurer veldig på hvilket insekt dette er, noen som har peiling ? Ser ut som en tvillingbukk (Saperda similis). Den er sjelden i Norge; bare funnet i Oslo-området. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå