volvo4lifee Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hei! lurte på hvor mange hester det blir sånn ca i en 940 lt hvis man bytter wastegate til en som har 1.0 bar, med vikingchip ecomax og 3 " jt eksosannlegg fra turbo? Takker For svar!(: Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hei! lurte på hvor mange hester det blir sånn ca i en 940 lt hvis man bytter wastegate til en som har 1.0 bar, med vikingchip ecomax og 3 " jt eksosannlegg fra turbo? Takker For svar!(: Det kommer helt ann på standen på motoren din, men +/- 175-180 tenker eg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er det separat wastegate på 940 LT? Trodde den var innebygget i turboen jeg... Er kanskje actuatoren du mener? Eller er det jeg som rører nå, har lite peiling på epa.... heldigvis Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er det separat wastegate på 940 LT? Trodde den var innebygget i turboen jeg... Er kanskje actuatoren du mener? Eller er det jeg som rører nå, har lite peiling på epa.... heldigvis Ja han mener nok actuatoren, en 940 LT har en B230FK motor, og der har turboen innebygd WG. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 På "kald" motor (ikke iskald, men ikke noe hardkjør) og bånn gass så bremsa vi litt over 200hk. Tar man et pull til rett etter, da turbo og alt er drit varmt, bremser man vel 170-180hk. Hjulhester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå