jeanette roger Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ender Bildet er fjernet. Beskrivelse: tok noen bilder av fuglene på tur m min mormor .. så glad i henne,hun er så sprek 97,5 år og bor hjemme ennå,og hun bor v siden av nydelige hoffsdammen m masse fugler som hun tusler tur rundt,selv etter 2 slag som har gjort henne delvis lam i den ene siden,sta nok til klare lære seg gå for det bare skulle hun klare..utrolig... skal til hun nå oxo på rømmegrøt,blir koslig Ha en fin dag smil Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fine farger og et vakkert lys. Synd du ikke fikk med hele den anda til venstre Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Lyset er noe hardt men liker den jungelfølelsen jeg får her Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fint ande bilde, litt venstre tungt! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Skarpt av endene. Noe hardt lys som gir noen utbrente områder. Litt vel sterke farger (men det er nå smak og behag), men alt i alt et fint bilde. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 tusen takk for komentarer,jo jeg har m hele anda...og masse mere,det ble kuttet flere ganger og ble aldri 100enig m meg selv,,så skulle vel hatt med resten ser jeg nå..tusen takk smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg