Bobbylove Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Prøver og lage en nettside men har hverken erfaring eller skills og som forventet møter jeg bare en vegg av enorm frustrasjon. Jeg prøver å laste opp quick.cart på hjemmesiden men får ikke logget inn som admin via www.mittdomene.no/admin som de sier jeg skal. Har derimot fått lastet opp filene på siden via FileZilla. (tror jeg) Halp? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Prøver og lage en nettside men har hverken erfaring eller skills og som forventet møter jeg bare en vegg av enorm frustrasjon. Jeg prøver å laste opp quick.cart på hjemmesiden men får ikke logget inn som admin via www.mittdomene.no/admin som de sier jeg skal. Har derimot fått lastet opp filene på siden via FileZilla. (tror jeg) Halp? Det høres ut som om det er quick.cart som surrer det til, ikke domeneshop. Mittdomene.no/admin er mest sansynlig relatert til scriptet du har lastet ned, og ikke hotellet som filene ligger på. Har du sjekka om det er en skjult fil som heter .htaccess du kanskje ikke har fått lastet opp? Eller har du lagt filene på et annet sted enn på nettside-rota? ftp(FileZilla)? Som sagt så regner jeg med at det er noe som ikke stemmer med opplastingen av filene. Om det er manglende eller feilplasserte filer aner jeg ikke. Hvis du kunne oppgitt feilmeldingen som dukker opp, så er det lettere for oss å hjelpe deg PS: Hvis opplasting og administrering av filer på en server er ytterste grensen på kompetansen så tror jeg kanskje jeg ville ha ventet med dynamiske script (og hvertfall handlevogner og betalinsløsninger) med tanke på sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå