Gå til innhold

Laptop til videoredigering

Anbefalte innlegg

Heihei, skal snart kjøpe meg ny laptop. Den gamle er rett og slett for dårlig til bl.a. 720p-redigering, noe jeg skulle ønske jeg kunne mer. (Uten at det lagger helt sinnsykt)

Har nå Acer Aspire 5536 med AMD Turion 2x, med ATI HD4570-skjermkort. Jeg vil IKKE ha AMD hvis alle AMDer er som min, ettersom det bråker som en vaskemaskin.

Jeg har ikke veldig peiling på pc i detaljer med alle nr på skjermkort og high-tech-prossessorstuff, men er ikke helt bestemor, liksom.

Har sett litt på Intel i5 og i7, og GeForce 540m.

Budgettet ligger på en.. 5-7.000 ca.

Så trenger litt tips på evt hva jeg skal se etter som er viktig, eller konkrete pc-er. Tar imot alt med takk :D

EDIT: Har glemt å nevne at 17" blir for stort. Er mest fornøyd med 15", men har også sett en smule på 14".

Endret av Fryth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den så rimelig fet ut den, ja. Dessverre er jeg en smule skeptisk til 17". Glemte å nevne. Jeg flyr litt for mye rundt med pc-en til at jeg orker det, tror jeg.

EDIT: Hvis noen utrolig nok skulle finne denne tråden, endte jeg opp med en ASUS 14" N43SN. Funker fint. Stille, fin å game på, bedre lyd enn mye annet, og mye raskere når det gjelder alt.

Endret av Fryth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...