Chondrin Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei, etter å ha søkt på restetorget så fikk jeg svar om at HiT hadde mottatt søknaden min. Saken er den at jeg hadde satt opp HiT som 3.valg på restetorgssøknaden min. Skal man tolke det på den måten at jeg ikke kom inn på 1. og 2. valget (UiA og HiHm), eller er HiT kun en instans som vurderer søknaden min og at det dermed er en sjanse for at jeg kommer inn enten i Kristiansand eller Hamar? Takker for svar Lenke til kommentar
cfg Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kan jeg spør hva du søkte, og når du søkte? Og hva står det under nettsøknad? Fikk selv just nylig svar fra UIA om at jeg hadde kommet inn - Tror det sto "Nytt Tilbud" under status hvis du har kommet inn. Hva står det på de som du 'ikke' har fått svar på? Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Kan jeg spør hva du søkte, og når du søkte? Og hva står det under nettsøknad? Fikk selv just nylig svar fra UIA om at jeg hadde kommet inn - Tror det sto "Nytt Tilbud" under status hvis du har kommet inn. Hva står det på de som du 'ikke' har fått svar på? Jeg søkte på flere fag flere forskjellige steder - 9 tilsammen - og fikk "nytt tilbud" på samtlige fant jeg ut Så jeg ender opp i Kristiansand og årsstudium i historie! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Gratulerer! Møtes vel kanskje der da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå