dragon95 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hei Jeg har kjøpt ny E merket trimpotte, altså ei potte med plombering som er godkjent for veibruk fordi forrige eier hadde fjerna plomba fra org potta.. men da jeg satte på potta, så gikk den bare i 9 km/t på rettstrekka. grunnen til at den gjorde det er fordi jeg hadde satt på et åpent filter pga skulle skjekke om det hjalp mot at mopeden gikk så varm. men nå har jeg skiftet dyse (fra 80-88), og da går den bare i ca 30 km/t på strekka.. hva må jeg gjøre for å få den til å gå normalt? ha på ei enda større dyse? Endret 25. juli 2011 av dragon95 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Forgasseren er justert? Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 På hvilken måte da? Tomgangs skruen og lufte skruen? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 På hvilken måte da? Tomgangs skruen og lufte skruen? Jeg så på en moped en gang, og da hadde han som eide mopeden før teipet foran halve luftintaket, dette tok jo jeg selfølgelig av og etter det gikk den kjempe dårlig, og da teipa jeg igjen og da gikk den fint! Så den fikk altfor mye luft da, og det stiller man på forgasseren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Må justere så den får en fin blanding av luft å bensin, og du må passe på så den ikke drukner i olje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå