Gå til innhold

jeg har banka penance på final fantasy x


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jeg si. Gratulerer så meget! :)

 

Sliter fortsatt med å gå igjennom spillet jeg. Har gjort ferdig de fleste sidequests nå, drar snart en tur å defeater Sin en tur. Han fortjener bank!

 

Litt off topic. Gjør jeg et smart trekk hvis jeg bestiller FF7? Vil det underholde meg like mye som FFX? Har aldri spilt noen av de tidligere spillen i FF serien, så jeg bare lurer.. :)

Lenke til kommentar
Det må jeg si. Gratulerer så meget! :)

 

Sliter fortsatt med å gå igjennom spillet jeg. Har gjort ferdig de fleste sidequests nå, drar snart en tur å defeater Sin en tur. Han fortjener bank!  

 

Litt off topic. Gjør jeg et smart trekk hvis jeg bestiller FF7? Vil det underholde meg like mye som FFX? Har aldri spilt noen av de tidligere spillen i FF serien, så jeg bare lurer.. :)

 

FF8 og FF9 syns jeg selv er bedre men hvis du har dem så kan du jo ikke kjøpe dem igjen.

Syns selv FFX er MYE bedre en FF7 har aldri likt det spillet i grunn.

Lenke til kommentar

Nei, har heller ingen av spillene. FFX var det første jeg kjøpte. Hehe. Rookie kan man si.. :)

 

Likte heller ikke FFX no særlig i begynnelsen, men klarte liksom ikke legge det fra meg helt. Spilte mer og mer og ble deretter like mye hekta. Hehe. Får se hva det blir til. Så Spiderman.no har fått inn noen eksemplarer. Synd at pengepungen er litt tom for tiden. :)

Lenke til kommentar
FF7 er rett og slett BEST. Mye mere frihet en i FFX, 10ern er nesten bare rett fram... noe FF7 ikke er. Pluss at materie systemet i FF7 er det beste jeg har sett! Har prøvd FF3 FF7 FF8 FF9 og FF10, 7ern er KLART best.

 

Helt enig,selv om jeg ikke har spilt FF7 så mye.Har spilt FF10 å,syntes det ikke var så bra.Bortsett fra grafikken så va kjempe bra :wink:

Lenke til kommentar

Final Fantasy VII er det beste, ja! Både gameplay og historie er jo overlegent det aller meste! Final Fantasy VIII er også ett bra spill! (Kasta bort litt for mye tid på begge, ja :wink: )

Selve grafikken på ff7 er ikke så bra kvalitetsmessig i forhold til dagens grafikk/3d fikserte verden, men den er virkelig pent tegna! Dessuten er historie, atmosfære og gameplay det viktigste. På de tre områdene er Grim Fandango det eneste spilelt som overgår ff7.

Lenke til kommentar

Stor fan av final fantasy serien her, så stor at jeg faktisk kjøpte ps2 kun for å få spilt ffx. Denne serien er best på playstation og ikke på pc. Når det er sagt må jeg nok si at den beste er FF VIII. Den har den samme friheten som ff VII og den har enda bedre grafikk. Å banke Sin i ffx var alt for lett, men må innraømme at introen til siste fighten var overlegen med tanke på musikk og grafikk (noen som vet hvem som har den låta??)

 

Så mitt råd til deg er: skaff deg ps1 (den får du sikkert for en hundre lapp, og løp å kjøp både FF 7 og 8 (de får du også sikkert billig). Begge disse går på ps1 og dette grier du sikkert å få for under 400-500 kroner.

 

Siden du er i den sjangeren anbefaler jeg deg at du også ser på Parasite Eve 1 (nb ikke 2).

 

Lykke til

Lenke til kommentar

hallo kenneth_s..jo jeg brukte rett å slett quickhit på armene hele kampen

men husk å bruk auto-life i tilfelle han bruker judgement day.blås i hvor mange ganger du må slå vekk armene.du får nesten alltid et par slag på penance.husk å bruk quick pockets.ha plenty med megalixirs.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke orker å spillle så lenge at man får tre armor med Ribbon, Break HP-Limit, Auto-protect og Auto-Haste som er absolutt nødvendig for å slå Penance kan man også bruke Yojimbo med Zanmato(Som jeg gjorde) selv om det er litt feigt da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...