Markus1802 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hei Min gamle iPhone 3G begynner å bli temmelig slitt nå, bakdekselet er veldig ripete, mute-bryteren er ødelagt og for noen dager siden sluttet lock-knappet å fungere. Jeg tenkte da på å prøve å reparere telefonen min selv, men har null erfaring når det kommer til slikt. Uansett så er telefonen såppas skadet at om jeg ødelegger den helt har det ikke så alt for mye å si. Det jeg lurer på om dette er gjennomførbart og om noen har noen gode guider på hvordan man gjør dette, har søkt litt på google, men om noen her inne har noen spesielle de kan anbefale hadde det vært svært fint. Driver også å leter litt rundt på ebay og dealextreme etter deler, og også her ville det vært fint med anbefalinger Hvis det er ønskelig kan jeg dokumentere operasjonen slik at andre i ettertid kan se hvordan det gikk med meg Vært fint med noen anbefalinger og tilbakemeldinger fra dere som har noe informasjon eller erfaring rundt dette! Mvh Markus EDIT: Skrev home-knappen, mente lock-knappen. Endret 25. juli 2011 av Markus1802 Lenke til kommentar
hotdognilsen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er inne på samme tanke som deg, og har tenkt til å prøve å fikse min gamle iPhone 3G. Har kommet over youtube video'n, som kanskje kan være til hjelp:) Sett på disse delene fra ebay, men vet ikke det er riktig. Jeg har uansett tenkt til å prøve de ut! Har du kommet noe videre med ditt prosjekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå