AndreasB92 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Alright, Så jeg kjøpte meg en splitter ny MacBook Pro i mai i år, og nå funker ikke lader'n lenger. Bruker laderen til kjærestens Mac fra '09 eller noe slikt, og den funker. Brukte laderen senest i går kveld, og i dag tidlig funker den altså ikke mer. Kan jeg forvente å få en ny på garantien? Har jo ligget helt stille i hele natt, ikke vært koblet i eller noe. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det lureste er vel å kontakte f.eks www.eplehuset.no Lenke til kommentar
AndreasB92 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Okai, skal innover mot Oslo i dag, så tenker kanskje jeg tar med laderen i samme slengen. Har sendt en mail også. Er det et must å ha med kvittering, eller kan de finne meg om kunde? Da jeg ikke er hjemme, ville det vært kjipt å måtte dra hjem bare for å finne papirene fra Apple. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Om du har laptopen skal det vel være mulig å få produksjonsdatoen basert på serienummeret, ellers godt mulig det ligger inne i kundesystemet deres om det var på Eplehuset du kjøpte den. Å få ny bør være uproblematisk så sant du ikke har gjort noe aktivt for å få den til å slutte å funke; bruk i badekar, rygge over den med bil etc ... Lenke til kommentar
AndreasB92 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Takk Litt usikker på om jeg ville funket etter å ha brukt den i badekaret? Uansett, så skal jeg ta meg en tur innover snart . Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det samme skjedde med meg for noen måneder siden. Tok den med ned til Humac på Ullevål og de byttet den helt gratis Lenke til kommentar
AndreasB92 Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Høres bra ut ! Da er det vel håp Lenke til kommentar
persundnes Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Laderne til mac er helt ubruklige. Har ødelagt tre på 20 måneder. Lenke til kommentar
Issun Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Laderne til mac er helt ubruklige. Har ødelagt tre på 20 måneder. Har hatt samme lader i 3.5 år (med intens bruk), så du har vel enten vært uheldig, eller gjort noe uvanlig med dem Vi har i tillegg en mac fra 2003, der laderen også funker fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå