Lunalotic Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hei, noen som veit om Get sender info om deg til NRK om du bestiller en dekoder fra dem ? [Virker som de er pliktig til og sende info til NRK f.o.m 1. januar 2011] Endret 26. juli 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 det gjør de ikke Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 det gjør de ikke Jaha og dette begrunner du med? GET er pliktig til å melde videre til NRK. Så slik jeg ser det så melder de nok videre ja. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg tror også det er stor sansynlighet de gjør det, men spørsmålet er om de informerer kundene om prisen på NRK avgiftene og om de heletatt vil sende informasjonen videre? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg tror også det er stor sansynlighet de gjør det, men spørsmålet er om de informerer kundene om prisen på NRK avgiftene og om de heletatt vil sende informasjonen videre? Nei og ja, da dette er lovfestet så er bedriften ikke pliktig i å informere dette meg bekjent, men at NRK henter informasjon fra GET tror jeg det er liten tvil om. Endret 26. juli 2011 av Samcki Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, noen som veit om Get sender info om deg til NRK om du bestiller en dekoder fra dem ? Mener at Get og alle andre norske kabel- og satellitt-leverandører er pålagt å rapportere til NRK fordi alle som selger og leier ut "fjernsynsmottaker" skal rapportere dette iflg gjeldene forskrifter og regler. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ok, får prøve og gjøre noe smart da Finner egentlig ikke noe skikkelig svar på det , linken over viser jo bare til hva som er lisenspliktig. Endret 26. juli 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 det gjør de ikke Jaha og dette begrunner du med? GET er pliktig til å melde videre til NRK. Så slik jeg ser det så melder de nok videre ja. fordi jeg vet det, og fordi jeg har hatt GET 2 forskjellig steder, aldri betal lisens, ikke andre jeg kjenner som har GET heller mulig de har meldeplikt, men de driter i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå