Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Driver-/skjermprobøemer på E6520


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har problem med ekstern skjerm. Håper på hjelp!

 

  • Jeg har en Dell Latitude E6520 med Windows 7 Enterprise 64bits installert. Dette har jeg lagt over Professional-utgaven som kom ferdig installert "out of the box".
  • Jeg bruker dockingstasjon (PC-en er en laptop) når jeg ikke tar den med av gårde.
  • Problemet mitt er med ekstern skjem. Det er kun med VGA-kabler som fungerer. Hverken DVI-kabler eller Display-Port (Dells versjon av HDMI, hvis jeg forsto dem rett). Dette gjeelder både i docking og når maskinen er løs.
  • Jeg har forsøkt å laste ned driver direkte fra Intel, fra Dell (her har jeg oppgitt service-tag slik at de gir meg akkurat den driveren som skulle passet for meg) og den Windows Update foreslår.
  • Har prøvd å Google en del, men har ikke funnet noe lignende. Isåfall kun på Linux.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Locklear!

 

Takk for hjelpen! Det løste seg ved å installere NVIDIA-driveren. Det synes jeg er utrolig merkelig. Windows Update foreslo Intel til skjermkortdriver, og når jeg skriver inn service tag-en på Dells side for nedlasting av drivere, får jeg kun Intel-driveren som forslag. Men for å være ærlig gir jeg f*, bare det funker

 

IKT-kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...