Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hun sier hun er jomfru men du vet det er løgn!

(les innlegget først)  

24 stemmer

1. 1. Noen som har samme erfaring som meg?

• JA!
      7
    • NÆI!
      17

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig ny her, men dette virker som et diskusjonsforum som er mye bedre enn de jeg tidligere har brukt

Okey jeg går rett på sak. Jenta som jeg snakker om i tittelen er EX-en min, eller vi var sammen og vi ble venner igjen også fikk vi følelser for hverandre og bla bla bla.

Bare en liten info som forhåpentligvis er brukbar.

Greia er at vi hadde fest for ikke ett par dager siden, på festen overhørte jeg hun fortelle at hun var jomfru til andre gutter. Dette var når hun ikke så meg på festen. Jeg har også fått høre av kompiser at hun har sagt det tidligere, men jeg tenkte ikke at det var så big deal.

Hun sier hun har denne muligheten til å fortrenge ting. Sånn at hun glemmer det hun ikke vill huske. Men hun elsker når vi har sex. Hun sier det er fantastisk vær gang, på den måten at hun mener det altså. Så jeg skjønner det ikke...

Men dette er faktisk ikke hele problemet. Det som virkelig er ille og som skremmer meg.

Vi hadde drukket litt sammen for en stund siden og var brisene. Jeg husker at hun stilte meg dette spørsmålet ut av det blå og helt irrelevant til resten av samtalen: "Hvis ei jente sier hun er jomfru til deg, men hun egentlig ikke er det, hvordan ville du ha reagert?" jeg svarer: "det om hun er jomfru eller ikke bryr jeg meg ikke om, men det at hun lyger om det ville jeg aldri ha tilgitt" jeg ser på henne og det virker som hun er på gråten.

Det som er at vi har kjent hverandre i flere år, før vi ble sammen var hun bestevenninna mi. Så ble vi sammen, og hun hadde jo fortalt at hun var jomfru. Etter at vi hadde sex første gang så sa hun at jeg var hennes første. Jeg hadde hatt sex før henne så jeg sa jeg skulle ta ansvar. Men jeg syntes det var litt rart siden hun var greit flink. Og på fester mens og før vi var sammen så jeg at hun flørtet med endel gutter.

Det som er virkelig greia er at (jeg nekter egentli å innrømme dette for meg selv) det er stor sansynlighet for at hun løy for meg også. Det som er virkelig ille er at vi lovet hverandre å være 100 % ærlige, og jeg har kjent henne ekstremt lenge (snakk om flere år). Men kanskje hun er falsk.

Jeg kommer til å konfontrere henne.

Men det jeg lurer på:

Har du noen idè om hvorfor hun gjør dette?

Hvordan skal jeg konfrontrere henne? (hun er ekstremt god til å snakke)

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det er ikke uvanlig å lyve om antall sexpartnere. Menn legger til, mens kvinner trekker fra. Min oppfatning er at hun ønsker å fremstå som ren og urørt, hvilket er egenskaper de færreste gutter forakter.

Må du konfrotere henne? Hun er eksen din. Det er slutt. Kom deg videre.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Jeg er veldig ny her, men dette virker som et diskusjonsforum som er mye bedre enn de jeg tidligere har brukt :)

Okey jeg går rett på sak. Jenta som jeg snakker om i tittelen er EX-en min, eller vi var sammen og vi ble venner igjen også fikk vi følelser for hverandre og bla bla bla.

Bare en liten info som forhåpentligvis er brukbar.

Greia er at vi hadde fest for ikke ett par dager siden, på festen overhørte jeg hun fortelle at hun var jomfru til andre gutter. Dette var når hun ikke så meg på festen. Jeg har også fått høre av kompiser at hun har sagt det tidligere, men jeg tenkte ikke at det var så big deal.

Hun sier hun har denne muligheten til å fortrenge ting. Sånn at hun glemmer det hun ikke vill huske. Men hun elsker når vi har sex. Hun sier det er fantastisk vær gang, på den måten at hun mener det altså. Så jeg skjønner det ikke...

Men dette er faktisk ikke hele problemet. Det som virkelig er ille og som skremmer meg.

Vi hadde drukket litt sammen for en stund siden og var brisene. Jeg husker at hun stilte meg dette spørsmålet ut av det blå og helt irrelevant til resten av samtalen: "Hvis ei jente sier hun er jomfru til deg, men hun egentlig ikke er det, hvordan ville du ha reagert?" jeg svarer: "det om hun er jomfru eller ikke bryr jeg meg ikke om, men det at hun lyger om det ville jeg aldri ha tilgitt" jeg ser på henne og det virker som hun er på gråten.

Det som er at vi har kjent hverandre i flere år, før vi ble sammen var hun bestevenninna mi. Så ble vi sammen, og hun hadde jo fortalt at hun var jomfru. Etter at vi hadde sex første gang så sa hun at jeg var hennes første. Jeg hadde hatt sex før henne så jeg sa jeg skulle ta ansvar. Men jeg syntes det var litt rart siden hun var greit flink. Og på fester mens og før vi var sammen så jeg at hun flørtet med endel gutter.

Det som er virkelig greia er at (jeg nekter egentli å innrømme dette for meg selv) det er stor sansynlighet for at hun løy for meg også. Det som er virkelig ille er at vi lovet hverandre å være 100 % ærlige, og jeg har kjent henne ekstremt lenge (snakk om flere år). Men kanskje hun er falsk.

Jeg kommer til å konfontrere henne.

Men det jeg lurer på:

Har du noen idè om hvorfor hun gjør dette?

Hvordan skal jeg konfrontrere henne? (hun er ekstremt god til å snakke)

0400-0500 må du ikke trykke "refresh" bare fordi forumet får en feilmelding ;)

Svaret er enkelt: Hun vil ikke oppfattes som billig. Jenter lyver, og det beste er og tro dem blindt, eller ikke være sammen med de, for ellers blir det bare ulykkeligheter! Jenter er rare dyr, og de har noen egne verdier for ting i livet, (verdier vi gutter synes er ekstremt rare og ulogiske), dlik er det bare. Bli aseksuell eller homo for skal du være sammen med jenter må man akseptere mye rart, (det har det tatt meg 10 år å finne ut av BTW :p ).

(og ja dette er et bra forum, med høy respekt for hverandre, du kunne og ha postet dette anonymt for å være respektfull mot de du beskriver da de kan potensielt identifiseres fra dettte, men velkommen hit og håper du får svar på alt du lurer på, og deltar aktivt i debatter her på diskusjon.no)

Og du måtte lage 23 tråder utav det?

ehehe beklager, lurer egentlig mest av alt på hvordan jeg sletter 22 av dem?

rapporter en av dem til moderatorene og forklar situasjonen.

-frank

Endret av frankhaugen
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dersom du absolutt skal ta det opp, så gjør du det så enkelt som mulig. Ikke kamufler noe som helst, og vær mest mulig rett frem. Styr blir det uansett hvis du konfronterer henne med det.

Lenke til kommentar

Dersom du absolutt skal ta det opp, så gjør du det så enkelt som mulig. Ikke kamufler noe som helst, og vær mest mulig rett frem. Styr blir det uansett hvis du konfronterer henne med det.

Glem derre dritten æ skreiv. Æ elske hu, så æ drit i om æ va hennes første eller ikke. Når æ tænke mæ om va d jævla barnslig av mæ... Uansett om hu løyg te mæ eller ikke har hu sine grunna. Alt derre e fortid, må tænk fræmover vettu ;)

Høres ekstrem ubesluttsomt ut :p men synes herre e det rætte svare for mæ sjøl.

Alt d positive hu har gitt mæ så ska faen ikke klag, for å si d milt hu e for bra for mæ. Æ e utruli heldig som har hu fortsatt, så ska ta vare på, støtt å elsk hu så langt d går!

Lenke til kommentar

Glem derre dritten æ skreiv. Æ elske hu, så æ drit i om æ va hennes første eller ikke. Når æ tænke mæ om va d jævla barnslig av mæ... Uansett om hu løyg te mæ eller ikke har hu sine grunna. Alt derre e fortid, må tænk fræmover vettu ;)

Høres ekstrem ubesluttsomt ut :p men synes herre e det rætte svare for mæ sjøl.

Alt d positive hu har gitt mæ så ska faen ikke klag, for å si d milt hu e for bra for mæ. Æ e utruli heldig som har hu fortsatt, så ska ta vare på, støtt å elsk hu så langt d går!

Det var så romatisk at jeg spøy en regnbue :p

• Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...