DisWee Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Leter etter en spesiel type CHILE 62 ADIDAS JAKKE, akkurat samme som på eks-bildene nederst i innlegget! Finner ingen nettsider der det blir solgt akkurat denne typen. Har sjekket nettsidene til Adidas og på eBay, men finner ikke denne modelen.Er ikke helt sikker på dette, men jeg har hørt at Adidas som produserer denne modelen, "sluttproduserte" denne jakken for noen år siden, som også skjedde med mange av deres andre jakker, men jeg har sett at det er noen sider på nettet der det blir solgt "rester" etter usolgte sluttproduserte jakker fra Adidas (har ikke funnet av den modelen jeg er ute etter).Noen som vet hvor jeg kan finne/få tak i denne jakken? Endret 6. april 2018 av DisWee Lenke til kommentar
Flying Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er ikke dette Adidas Chile 62 jakken? Den er ikke skinn, er vel nylon trukket med noe skinnende kliss. Jeg finner den i mange varianter på eBay, til og med black/silver som du har lagt med bilde av. Lenke til kommentar
DisWee Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Er ikke dette Adidas Chile 62 jakken? Den er ikke skinn, er vel nylon trukket med noe skinnende kliss. Jeg finner den i mange varianter på eBay, til og med black/silver som du har lagt med bilde av. Takk for svar! Jeg var litt usikker tidligere om det var nylon- eller skinjakke, siden jeg har sett et annet bilde av samme jakke som lignet veldig på skinn. Har også sjekket tidligere denne modellen på eBay, men da var jeg ikke sikker på at det var den samme "modell merket". Men jeg fikk bekreftet det nå! Endret 6. april 2018 av DisWee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå