lur4d Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Se for deg at du skal gå en "mammut"etappe i fjellet på omkring 30km med en sekk på ca. 20-25 kg, gjennomvåt, kald, med gnagsår både fra skoene og fra bokseren, og bare EN spisepause - og alt det der i en smell. Det var nettopp det jeg og to kompiser gjorde i går, og vi kom frem kl 03 natt til søndag, etter 10,5 timer med gåing. Det er ikke noe jeg gjør igjen for å si det sånn. Har ALDRI i mitt liv vært så sliten eller vært så langt nede i "kjelleren" før. Gråt faktisk når vi kom fram til hytta, og du verden det var godt å komme seg inn i varmen og få litt mat! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke for å ødelegge, men du har gått under 3km/t i snitt, kan ikke si jeg er videre imponert... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Hehe Men nå er det litt forskjell på strak asfaltvei og fjellet da. Vi brukte ca. 6 timer på de første 2 milene, den sista mila brukte vi 4 timer på, siden det var såpeglatt på bergene og over 100 m rett ned. Det var nok det som var hardest. But hey, jeg skulle likt å se deg løpe i fjellheimen med en sekk på over 20 kg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har hatt mine uker i skogen med lange masjer og tung sekk Men, glatt føre og slikt er jo værre enn det jeg trodde det var, så for meg en vanlig norsk skog-forhold. Uansett, 3 mil er ikke dårlig, uavhengig av tid Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 God følelse, det der! Selv om det har sine smertefulle sider er det greit å alle de andre dagene vite at det faktisk er mulig å hente ut mer, nesten uansett. Hadde en durabelig fjelltur i fjor høst der jeg begynte å gå smålei mot slutten, og valgte å klappe to dager sammen i én. Et kvarters pause og 12 timers småjogg med 20kg på ryggen tar på, få ting som har gjort meg så glad som å tippe over siste kanten og se hytta nede i bakken: Triks: nøtter, sjokolade og rosiner i en pose i lomma, så slipper du i alle fall å gå sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå