MrLuni Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Er det mulig å få tilbake den gamle biosversonen? Eg har STORE :o problemer med å klokke med den nye biosversonen. Er det noen som veit ka problemet kan vere? Før eg flashet kunne eg gå på 2.2 uten problemer. Nå funker ikke spill mer en noen 2 min Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Fælt så mage tråder om dette da.. Gå tilbake til 16 du, 17 suger til overklokking. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Det skjedde ein feil med posting... Eg brukte verson 18 som har kommet ut. Det suger helt jæv*i. Det går ikke an å klokke 2 mhz med den versonen Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du burde laste ned 1.6 .. den er fin til OC. Jeg satt og testet litt i natt: Bios 1.7 220 fsb med med 1 brikke 205 fsb med 2 brikker i. Bios 1.6 235 fsb med to brikker og i Dualchannel. 240 fsb med to brikker og Single channel Har ikke prøvd med 1 brikke ennå. Abit burde fått smake pisken for 1.7.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Nå har eg problemer med spill igjen. Det står på pc doktor at cpu er 36 grader akkurat no. Det er kladt i rommet men eg viet ikke om det stemmer. Eg går inn i spill og så etter noen sekunder fryser det seg eller bae hopper ut av spill. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Eg har gått tilbake til verson 12 nå men det halp ikke noe. Det er akkurat samme problemene som før. Eg er fortvilet, fordi før eg flashet biosen så gjikk maskina så fin på 2.2 mendet gjør den ikke nå. Klarer å spille Generals i 15min. så klikker det å detter ut på windows. Noen som veit ka eg kan gjere? F.eks til å få tilbake min gamle verson av biosene(veit ikke kossn verson det va) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Flash til 16 da.. det er en bra bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå