Espen Ørud Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Rough-legged Buzzard hunting (Buteo lagopus) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 God fangst og godt fanget og du har klart å få fuglen så vidt helt med. Et topp bilde i mine øya!! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Skarpt, flott og detaljert bilde av en flott fugl. Du er nok ikke den eneste som ønsker deg sponsor til en av disse objektivene. Sammen med konverter, er de fantastiske når det gjelder fugler langt bort. Men krever stativ, er jo ganske tungt da. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Liker diagonalen i bildet ditt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Når du først søker en sponsor, kan du ikke søke for to Henger meg gjærne på denne Flott bilde, selv om du ikke har et objektiv til 110.000 Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 God fangst og godt fanget og du har klart å få fuglen så vidt helt med. Et topp bilde i mine øya!! Takker så meget. Angående at fuglen passer i rammen så må jeg innrømme at det er gjort en liten crop. Ikke mye, men nok til å dekke det jeg mente var passende for bildet... Skarpt, flott og detaljert bilde av en flott fugl. Du er nok ikke den eneste som ønsker deg sponsor til en av disse objektivene. Sammen med konverter, er de fantastiske når det gjelder fugler langt bort. Men krever stativ, er jo ganske tungt da. Takk takk! Ja, har fått skikkelig sansen for disse flotte fuglene etter å ha vært så heldig å få observere de på nært hold. Liker diagonalen i bildet ditt Takker - syntes også det kledde motivet Når du først søker en sponsor, kan du ikke søke for to Henger meg gjærne på denne Flott bilde, selv om du ikke har et objektiv til 110.000 Takker - skal nevne det om noen tilbyr seg dobbel sponsorstøtte... Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Flott bilde dette! Og en sponsor ja... sifra om du finner en Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Nydelig fangst skarp i blikket Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Flott bilde dette! Og en sponsor ja... sifra om du finner en Takker! Skal holde utkikk, har allerede lovet Wasco over her, men dersom noen tilbyr trippelsponsing skal jeg rope ut... Nydelig fangst skarp i blikket Takker! Ja, på de beste jeg fikk var det god øyekontakt - de aller fleste uten god øyekontakt har allerede havnet i sylinderarkivet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg