Sk!ppy Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Da begynner serveren å bli litt etablert, og har begynt å få et par faste spillere, og vi har besluttet å lage en mer ordentlig, og "offisiell" tråd på forumet her. Vi har for øyeblikket kun 10 slots, men det oppgraderes så snart vi har fått på plass litt penger. Reglene på serveren er som følger: Griefing er permban. (Prop protection fåes på forespørsel) PVP er ikke lov i byområder. Ikke mas! Skal du ha kontakt med admins kan du bruke /m funksjonen. Du har lov til å purre etter 10 min uten respons. Admins kan banne deg om de ser det nødvendig. Plugins vi kjører: AntiXRay, Essentials, Jail, LWC, LogBlock, NoCheat, Permissions, WorldEdit, WorldGuard, iConomy, iConomyChestShop Eierene av serveren er Havers, Nesiory og Mr_Myhre. Administratorer er: Petterjfs IP er mc.minebubbles.net:27965 Og ellers har vi et forum på minebubbles.net , der du kan lese mer om serveren, og klage om du skulle ha blitt bannet fra serveren. Sees ingame! Endret 24. juli 2011 av Sk!ppy 3 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Se der var tråden oppe ja Eivind, flott! Legger ut noen bilder eg tok i full fart fra serveren litt tidligere idag. Endret 24. juli 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Linker til Mr_Mhyre sin video 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Godt å se at serveren er oppe! ^^ Skal følge med i tråden mulig jeg titter innom og! ;p 3 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Veldig kjekk server med en god del folk, alle er hyggelige og masse flotte byggverk! 3 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Legger ut ett bilde fra serveren Lenke til kommentar
Pius Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hei, Jeg vil gjerne bli med på servern, men ingen online på serveren... Hadde vært fint om dere kunne whiteliste meg Edit: Brukernavn er marensius Endret 5. august 2011 av Pius Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Er ikke whitelist Lenke til kommentar
Pius Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er ikke whitelist Oh, så "vanlige" folk har ikke adgang til commands som f.eks /admin? Jaja, samma det så lenge jeg får spilt egentlig. Snakkes ingame ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Kun admins som har admintillgang, ja (That include me) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå